Hej Mulle
Stort tillykke med din 12 ugers milepæl. Håber NF gik godt i fredags?
Jeg døjer også selv med nogle af de smerter, som du beskriver. Jeg fik tidligt ret ondt i lænden, når jeg lå i sengen. Og kunne ikke vende mig uden at det gjorde rigtig ondt. At ligge på ryggen var nærmest umuligt. Så viste det sig, at en blødere madras var en rigtig god løsning. Det hjalp mig meget, men ligger nu stadig ikke for godt, når jeg sover. Og sover ofte med en pude mellem benene og sørger for at vende begge ben samlet, når jeg f.eks. vender mig fra den ene side til den anden.
For et måneds tid siden begyndte jeg så også at få ondt i dagtimerne. Først længden og senere iskasnerven i den ene balde. Så endte med at komme til undersøgelse hos en fysioterapeut, for at høre om det var begyndende bækkenløsning. Hun konstaterede heldigvis, at det var det ikke. Men at min kropsholdning ikke er helt optimal og kroppen giver sig rigtig meget. Så jeg har fået en række øvelser, som gerne skal laves hver dag.
Smerterne er heldigvis gået en del i sig selv igen. Jeg håber, at det også bliver bedre med dig, og at bækkenløsning ikke kommer på tale