Hej med jer.
Dette er mit første indlæg her.
Jeg skriver da jeg behøver at komme af med lidt og for at høre om andre der evt. har oplevet at komme igennem det samme.
Jeg havde egentlig termin Maj 2010 og var derfor lige over 3 mdr. henne i min graviditet. Dette er min allerførste graviditet.
Jeg begyndte at bløde fredag morgen og kontaktede min læge, der selvfølgelig gerne ville se mig til en undersøgelse. Lægen synes ikke det var helt normalt hvad hun følte og kunne se og valgt at skaffe mig en akut tid på hospitalet til en scanning. Jeg ringede til min kæsteste og vi tog på hospitalet. Lægen kunne desværre konstatere, at barnet var dødt og at det var sket for nyligt.
Jeg fik så to valgmuligheder - enten skulle jeg forsøge at få kroppen til at udskyde fosteret naturligt ved hjælp fra stikpiller, eller jeg kunne få en udskapning i fuld narkose.
Jeg valgte at prøve med stikpillerne, da narkose ikke lige er min kop the. Lægen sagde at det måske også kunne lykkedes, men da barnet allerede var ca. 5cm var det noget af en opgave og jeg skulle være forberedt på det kunne gøre ondt.
Forsøget blev prøvet og smerte var der også rigeligt af, men det lykkedes desværre ikke, så jeg blev i går lørdag indlagt og gjort klar til en udskarpning.
Det forløb som det skulle og er nu hjemme igen, men en tom mave og en generelt tom fornemmelse.
Vi er begge kede af dette, men det kan jo ikke laves om, så vi må videre herfra!
Jeg vil gerne høre om andre der har oplevet noget af det samme og gerne, hvor fosteret også var af en vis størrelse/alder.
Mvh
Annemette