Håber nogle af Jer kan svare mig, da jeg snart er ved at blive helt skør. Jeg testede positiv 19/10 og der har været en masse rod siden. Har fået målt hCG 4 gange, senest 10/11, hvor det kun var steget fra 7200 til 15000 på 6 dage, men gyn kaldte det acceptabelt. Har også fået lavet 2 scanninger, senest, da jeg var 6+5 og scanningen kun viste jeg var 5+6. Har ikke fået lavet nogen GU desværre, da det vel kunne give besked på, om det er en begyndende SA!?
Mit spm er så - jeg har pletblødt - brunt udflåd (kun ganske lidt friskt blod ind i mellem og ikke dagligt) - 2-3 spsk dagligt i 3 uger nu og regner vel et eller andet sted med, at summen af alle disse ting ender op med en spontan abort -
MEN hvorfor sker der så ikke noget? Jeg er i princippet 8+3 i dag og den ene dag tager bare den anden uden noget ændrer sig. Jeg har ikke kunne komme til ny scanning siden sidst, da vi er på ferie og min gyn opfordrede til dette. Men i virkeligheden går jeg bare og venter på at begynde at bløde rigtigt. Hvorfor tager det så lang tid? Er der nogle af Jer andre, der har oplevet noget lignende????
Håber I kan svare mig - kan mærke at jeg totalt er ved at ødelægge ferien for min mand og ungerne, da jeg ikke kan slippe dette...og virkelig bare gerne vil have en afklaring...
PS - er der nogen der ved, om der ville kunne ses en blommesæk i gestationssækken, hvis der ikke var et foster???