Det er over 6 uger siden, jeg fik foretaget udskrabningen, og 4 uger siden at jeg fik den medicinske abort. Jeg har fået taget en del BP'er med længere og længere tid imellem. Forrige gang var prøven på ca. 200. Det er et par uger siden. Sidste uge fuckede de selvfølgelig et eller andet op, så prøven blev mislykket. Men lægerne og jeg regnede alligevel med, at det bare var en formalitet med den sidste prøve alligevel. Jeg fik taget en ny prøve igår, som vi derfor regnede med helt sikkert ville være nul.
Lægen ringede så idag og sagde, at prøven var på 46
Det holder fandme aldrig op
Jeg havde aldrig troet, at jeg skulle tænke sådan her. Men lige nu har jeg slet ikke lyst til at blive gravid og føde børn. Min krop er sgu blevet mere og mere smadret af alt det her. Jeg vil have min figur tilbage, og jeg vil ikke mindst have mit liv tilbage. Mit liv der faktisk indeholder andet end børn. Jeg er begyndt at træne min krop op igen. Jeg træner hårdt hver dag, spiser sundt. Ingen slik, kage og sukker i det hele taget. Det har givet mig så meget at tage mig af mig selv, og gøre ting der gør mig selvtilfreds og glad.
Vi skal ind på HAB i næste uge, og jeg gider det sandt at sige ikke!! Jeg skal bare have det overstået. Jeg vil hellere adoptere end at skulle igang med behandling igen, og sandsynligvis flere aborter.
Gider virkelig heller ikke ind på OUH imorgen og have cellegift. Ved slet ikke hvad det indebærer. Fik ikke spurgt. Jeg var helt i chok over mit HcG-tal.
Men så kan jeg da rykke for svaret på kromosomanalysen, som skulle være kommet for 2-3 uger siden. Det er den selvfølgelig ikke.
Træls dag. Nu gik det ellers lige så godt.
Glæder mig til at kunne ligge alt det her bag mig, så jeg kan fortsætte mit nye, glade liv.
Vi tager et weekendophold sammen med nogle gode venner i weekenden. Det skal nok få humøret op. Og ved I hvad?....jeg skal simpelthen drikke mig totalt i hegnet, hvis jeg har lyst til det. Spise rødt kød, som nærmest muh'er. I det hele taget skal vi bare storhygge.
Savner Jer alle. Men det er faktisk rart at slippe det herinde lidt. Det er nok også sundt at droppe diverse baby-forums engang imellem. Det psyker én lidt hver gang, der er én herinde fra, der bliver gravid, og man selv er blevet forbigået igen. Men derfor ville det alligevel være rart at vende tilbage til et babyboom blandt alle os gamle BIB'er.
Tænker på Jer og krydser mine fingre for Jer alle.
Knus og kram
Svipsen.