BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

SÃ¥ tror jeg SA er begyndt?

Her er plads til at dele følelser og tanker i forhold til både planlagte aborter og ikke-planlagte aborter, og du kan stille de spørgsmål, der trænger sig på i sådanne situationer.

SÃ¥ tror jeg SA er begyndt?

Indlægaf Flunken » tirs, 24. november 2009 18:08

Ja, jeg har jo som sagt haft brunt udflåd i 3 uger. I forgårs stoppede det pludselig helt, i går var det ganske lidt (en lillefinger-negl) og i dag er det pludselig frisk blod. Ikke menstruationskraftigt, men heller ikke kun udflåd. Jeg går udfra, at det er en abort, der er igang!?

Jeg nåede jo så 8+6 og kan nu vinke farvel til et sommerbarn 2010 :cry:

Øv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS: Skal jeg beholde min scanningstid på mandag, for at se, om det hele er kommet ud? Og hvornår kan jeg mon forvente at der kommer mere ud - "klumper" osv?
Billede

Venter dreng nr.3 til april :)

MA nov 2009, SA feb 2010, MA apr 2010

Dejlig dreng fra dec.06 :)
Dejlig dreng fra okt.04 :)
Flunken

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf svipsen » tirs, 24. november 2009 18:54

Det er jeg ked af at høre.

Har du prøvet at tage g-teste, for at se om stregen bliver svagere? Nogen kan jo godt bløde selvom de er gravide.

Man kan umuligt sige, hvornår det sker, HVIS det sker. Vi er jo alle forskellige. Men du vil ikke være i tvivl, når og hvis det kommer.

Jeg ville da beholde scanningstiden. Det kan jo være, at spiren har det godt.
Hvis det virkelig er sket, er det som du selv siger godt at se, om det hele er kommet ud, eller om der skal hjælp til.

Jeg håber, at alt er ok.
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!
svipsen

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Pille » tirs, 24. november 2009 22:47

Øv, Flunken :cry: Det er jeg virkelig ked af at læse!

Jeg håber virkelig at den lille spire holder fast, så I alligevel kan få et sommerbarn. Som Svipsen siger, så ville jeg også holde min skanningstid på mandag - bare for at være på den helt sikre side, både hvis den lille har det godt og hvis det er en SA der er i gang (hvilket jeg krydser fingre for det ikke er!)

Mange tanker og kram
Pille
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Indlægaf Alexis » tirs, 24. november 2009 22:58

Puh kære Flunken. Jeg håber sådan at det er falsk alarm. Sender en masse positive tanker og krydser hvad jeg kan for, at det IKKE er en SA.

Kæmpe Knus herfra.
PB Startet 10/08
Barnløshed uforkl. - alt ser fint ud hos begge.
Biokemisk 11/ 09, maj/juni 10? 11/10
IUI 1 n. IUI 2 n. IUI 3 n. IUI 4?, IUI 5 b.
IVF 1 SA 4+3 :(
22/3/11 Naturligt gravid <3<3 Blive derinde og voks dig stærk lille liv <3<3
Brugeravatar
Alexis

Geografisk sted: København V

Indlægaf kl » tirs, 24. november 2009 23:16

Hej Flunken

Jeg håber det bedste for jer.

Hvor er projekt baby bare urimelig hård. Først skal man igennem perioden, hvor mange gang på gang bliver skuffede enten pga. en negativ graviditetstest eller pga. en uønsket mens.

Den dag man så endelig står med en test med to streger, så begynder nervøsiteten for om graviditeten bliver der og om det hele vil gå godt.

Til sidst kommer bekymringerne omkr. fødslen.

Alt i alt næsten 40 uger med bekynringer fra den dag de 2 magiske streger dykker op. Det kan være den rene totur.

Heldigvis går det også godt, for der fødes jo hele tiden raske og dejlige babyer.

Jeg håber virkeligt alt er som det skal være, og jeg vil tilslutte mig de andre, at du skal bibeholde din scanning.
kl

Geografisk sted: Vejle

Indlægaf Flunken » ons, 25. november 2009 00:53

Tak for de søde indlæg allesammen! Det varmer mere end I tror!

I løbet af dagen er det stortset holdt op med at bløde igen - så jeg ved simpelthen snart ikke, hvad det er der sker med min krop. Var egentlig underligt lettet i morges, da der kom blod ,ovenpå så mange ugers bekymring - så skete der noget - men hvorfor er det så stilnet af igen? Kan det gøre det, hvis det er en abort? Eller tager kroppen mon tilløb?

Under alle omstændigheder beholder jeg min tid til scanning på mandag, som I skriver.....Jeg skulle have været til læge bagefter og have lavet vandrejournal, øv!!! :cry:
Billede

Venter dreng nr.3 til april :)

MA nov 2009, SA feb 2010, MA apr 2010

Dejlig dreng fra dec.06 :)
Dejlig dreng fra okt.04 :)
Flunken

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf magdalene » ons, 25. november 2009 15:05

Hej Flunken,

Det er godt nok noget mærkeligt noget, der sker med dig - men det kan jo godt "bare" være pletblødninger - det sker jo engang imellem, uden at der er noget galt...Men hold da op, hvor må det være bekymrende for dig, det kan jeg godt forstå.
Jeg håber virkelig for dig og familien, at den holder sig fast derinde, og at du kommer smilende ud fra din scanning på mandag.
Mange gange held og lykke fra mig :-)
Har forsøgt siden maj 2009
Resultat af udredning: Kvinde: alt ok - mands sædprøve: nedsat bevægelighed
1. IUI dec negativ
2. IUI jan negativ
3. IUI feb afbrudt cyste
4. IUI mar afbrudt cyste
5. IUI apr afbrudt tidlig ægløsning
Brugeravatar
magdalene

Indlægaf Stinna30 » ons, 25. november 2009 18:07

Uh, hvor er det irriterende med den uvished. Håber, det "bare" er en af de graviditeter, hvor kvinden bløder gennem hele graviditeten.

Knus Stinna
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Tilbage til Generel debat om abort