Hej
Ja man må søge råd mange steder og nu prøver jeg her, da det tilsyneladende er svært for min læge og jordmødre at råde mig.
Jeg har to raske børn som jeg har ikke har haft problemer med at at fÃ¥. Vi har længe forsøgt at fÃ¥ en lille mere, et ønske som er meget stort. Jeg er imiÃdlertid blevet 40 Ã¥r og har jo derfor æg af ældre dato.
Jeg har altid haft regelmæssig cyklus, men de sidste to måneder har jeg tilsyneladende haft to spontane aborter, gået henholdsvis 6 og 7 dage over tid med en kraftig og smertefuld blødning.
Nu i disse dage, hvor jeg netop skulle have ægløsning, (hvis jeg skal regne tilbage fra sidste blødning), begynder jeg så at have pletblødninger.
Mit spørgsmål går på om nogen ved, hvordan man beregner sin ægløsning når man går over tiden og har SA? er det så fra afsødelsen af slimhinden/fostret, selvom der har været en graviditet? Har lige læst at pletblødning under ægløsning er et kendt fænomen.... rart hvis nogen kender til det. _Synes ikke jeg har lang tid at give af i min alder.
På forhånd tak
Grete