Fik lagt 2 stikpiller op søndag til medicinsk abort, men fik så voldsomme blødninger, at både syn og hørelse (og blodtrykket - var kun 87/53 til sidst) forsvandt og jeg blev indlagt akut mandag morgen og fik intravenøs væske for at øge volumen i min krop igen. Fosteret var ude, men der var stadig masser af væv - de mente det ville komme ud af sig selv over de næste dage og jeg fik lov at gå hjem, hvis bare jeg ikke var alene. Så jeg tog hjem og blødte (dog mindre selvfølgelig) og havde ve-agtige smerter over de næste 3 dage.
Kom til kontrol fredag morgen, hvor de kunne konstatere, at der absolut ingen fremgang havde været de sidste dage - alt vævet sad der endnu og de blødninger jeg havde haft var livmoderen, der havde forsøgt forgæves. Man turde ikke give mig stikpiller igen, så jeg ventede 12 timer og fik så lavet en udskrabning kl. 21 fredag aften.
Jeg er totalt afkræftet og synes det har været en virkelig slem omgang. Én ting er at se et dødt foster indeni en, men at det rent fysisk skulle være sådan en hård omgang havde jeg aldrig forestillet mig! Jeg er fuldstændig drænet for energi fysisk og psykisk og kan slet ikke overskue, hvornår jeg bliver klar til arbejde igen...
Håber virkelig ikke, at I andre skal igennem sådan en tur og håber nu bare på, at mit hCG snart falder, så vi kan forsøge igen. Det var desværre stadig meget højt (9200) i mandags, så det kan jo have lange udsigter....men jeg håber! Selvfølgelig skal min krop lige komme sig, men jeg tror ikke rigtig jeg psykisk kommer videre, før jeg igen er gravid. Kender I andre det?
Nå, bare en update herfra, hvor jeg forsøger at komme til kræfter igen