Jeg er så modløs i dag

- havde i går besluttet lige at holde en pause fra graviditetssnak et par dage, så kørte ned og så drengen kører speedway (ja det er en sport, der fylder meget)

. Da jeg kom hjem besluttede jeg mig for bare at flade ud foran tv'et - og hvad er der, når jeg tænder... MISSION BABY...

jeg sad som stenet og så hele udsendelsen, jeg kunne slet ikke slå væk, selvom tårerne væltede ned ad kinderne...
I dag har jeg skrevet en mail til min nærmeste kollegaer - dem der fik et meget undvigende svar i mandags, om alt hvad der er sket i sidste uge, så nu ved alle det på arbejdet, og det tror jeg egentlig, jeg har det noget bedre med

- jeg duer altså ikke til hemmelighedskrammerier, når det gælder mig selv.
Nu holder jeg fri i morgen, så jeg kan få arbejdet lidt på min hovedopgave, så jeg efterhånden kan få den ud af verdenen...

det er bare en belastning, når jeg ikke kan tænke klart...
Sikke en L.... måned..
Vi er også i forholdet ved at ramle ind i nogle problemer - han sagde til mig i går, at det jo ikke hjalp at vi begge to gik og stortudede hele tiden - det kom vi jo ikke videre af... FUCK HAM... Jeg blev så gal, hvilket jeg også gjorde udtryk for - og i morges var humøret ikke blevet bedre. Hans derimod var ekstremt godt, men jeg kunne ikke lige dele hans jublende glæde med ham. Jeg er sur, bliver hurtigt irriteret, og føler mig at både min kæreste og min søn hiver helt vildt meget i mig i øjeblikket. Jeg orker det ikke... JEG VIL HAVE MIN LILLE PIGE (JA, jeg var allerede sikker på at det ville have blevet til en lille pige)...
Er så træt hele tiden, men det bliver jeg hvis der er noget der gør ondt sådan psykisk (-og også fysisk, for den sags skyld), min krop heler bedst hvis jeg kan få lov til at sove - hvilket jeg meget sjældent kan, når min mand til mange tider kan virke som et hjæleløst barn
Hold k... hvor er det svært at give udtryk for ens følelser, når man sidder her og hamre løs i tastaturet. Jeg håber ikke I misforstår mig, jeg elsker at være mor, og elsker at hjæle min kæreste med de mest vanvittige/latterlige småting, MEN lige nu... ville jeg ønske jeg kunne tage på et kurophold, bare mig alene, så jeg kunne få lov til at bearbejde min sorg - for der er åbeentbart ikke meget forståelse at hente hos min kæreste lige nu...
PuHa... sikke en svada - og sikke en masse bræk at skrive, men min krop er ude af balance, når hormonerne farer op og ned i styrke... rundt på gulvet og forvirret... Tak fordi jeg herinde kan skrive en masse, der KUN bliver taget for hvad det er.. ikke mere og ikke mindre!!!