BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Øv øv

Her er plads til at dele følelser og tanker i forhold til både planlagte aborter og ikke-planlagte aborter, og du kan stille de spørgsmål, der trænger sig på i sådanne situationer.

Indlægaf Stinna30 » ons, 17. marts 2010 19:07

Øv, din stakkel - som om det ikke har taget lang tid og som om du ikke har blødt nok! :???: Håber, der bliver gevinst hurtigt efter det sidste er kommet ud.
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Marolle78 » tors, 18. marts 2010 12:20

Øv, altså. Det er så hårdt at abortere og endnu værre, når det trækker ud, når man jo så gerne vil videre.

Håber ikke den kommende menstruation bliver så voldsom igen.

De bedste ønsker fra mig :cheers:
Marolle78

Indlægaf Lotte75 » tors, 18. marts 2010 12:51

ØV, hvor træls for dig!

Hvis det kan trøste dig lidt, så kan jeg fortælle, at jeg har fået provera 2 gange ifm. behandlinger (for at hjælpe slimhinde-afstødelsen på vej), og min blødning blev altså ikke meget værre end alm. mens.
Så medmindre du er vant til kun at mense meget lidt, bliver det forhåbentligt ikke meget voldsommere end du er vant til.

Jeg ved godt at det selvfølgelig nok er forskelligt fra kvinde til kvinde, men jeg håber ikke det bliver så slemt for dig!

Kram Lotte
Tror storken har problemer med at få vores adr. ind i GPS'en, så nu flyver vi selv ud og henter vores ønskebarn
1 x GUL, 1 x SA, 9 x neg./afbrudte beh./SA
Godkendt til adoption! - Står på Etiopien-listen hos AC
Lotte75

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Marolle78 » tors, 18. marts 2010 22:52

Åh, hvor jeg føler med dig!
De gange jeg har aborteret, har jeg fået udskrabning. Inden jeg kom i fuld narkose, har jeg også grædt og grædt, for så var det helt slut og et lille bitte foster bliver fjernet fra én. Det sidste håb slukkes. En narkoselæge troede, at det var fordi jeg var så bange for at skulle i narkose. Synes altså, at han var godt dum, for selve aborten, er en så hård ting at skulle igennem.

Jeg håber, at dine smerter og blødninger snart stopper, søde!

Mange kram til dig :3some:
Marolle78

Indlægaf pivpiv » tors, 18. marts 2010 23:09

Åh altså hvor er det bare umenneskeligt det du går igennem nu.
Jeg ville ønske jeg kunne sige noget som kunne gøre det bedre, men jeg kan kun sende dig kram og tanker.
Jeg håber virkelig det hele snart er ovre og i kan begynde på en frisk olg at du slipper for smerter og blod.
Mange kram
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Tilbage til Generel debat om abort