BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Nogen herinde der får Imurel ???

Her er plads til at dele følelser og tanker i forhold til både planlagte aborter og ikke-planlagte aborter, og du kan stille de spørgsmål, der trænger sig på i sådanne situationer.

Nogen herinde der får Imurel ???

Indlægaf Mmille » man, 09. august 2010 20:01

Jeg har en Mb. Crom og får derfor Imurel og var så til scanning i sidste uge hvor overlægen dernede var en meget formel Herre og der var så en læge studerende med og da jeg sagde at jeg fik Imurel var hun nær faldet af stolen da hun slet ikke kunne forbinde pillerne med en graviditet. Jeg er nu selv i vildrede for skal jeg tage pillerne eller skal jeg ikke...
Gyn. kunne ikke se noget i deres store bog om medicin ud over at i nogle tilfælde kunne man gennemføre en graviditet og andre gange ikke.
Min special læge har selvfølgelig ferie så har lagt en besked til ham når han kommer tilbage....
Men hvad ville i gøre ?
Holde en pause med pillerne eller tage dem ? :???:
Billede

Billede
Mmille

Re: Nogen herinde der får Imurel ???

Indlægaf Annette1975 » man, 09. august 2010 21:38

Jeg kender absolut ingenting til det, men jeg google lige det præparat du tager og der står i indlægssedlen at man ikke må tage det når man er gravid. Så jeg håber da at du snart får fat på din special læge så du kan få en afklaring.
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf Mmille » man, 09. august 2010 21:42

Men der står i medicin håndbogen at i visse tilfælde kan man tage det.. Gyn mente at det er fordi der ikke har været stor nok undersøgelse af Imurel og gravide til at man har kunne lave en generel retnings linie.
Men lægen kommer tilbage i morgen så må vi se hvornår han kommer ned til min besked
Billede

Billede
Mmille

Indlægaf Annette1975 » man, 09. august 2010 21:48

Jeg håber at du får et positivt svar tilbage, så du ikke skal til at sætte projektet på standby.
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf Mmille » tirs, 10. august 2010 21:23

Så fik jeg svar fra lægen og han siger der ikke er nogen forbindelse mellem Imurel og øget abort, men han kunne da godt forstå gyns. undren over at jeg stadig skulle have pillerne når jeg prøvede at blive gravid, for hvis de kunne bestemme så må man igen medicin få når man skal være gravid...
Så jeg er glad for at jeg har en læge jeg altid kan få svar fra :)
Billede

Billede
Mmille

Tilbage til Generel debat om abort