af svipsen » søn, 01. februar 2009 22:21
Nej hvor bliver jeg helt sur på Jeres vegne.
For f... da en papkasse af en læge. Så bliver man da ikke dummere uden at ryge i spjældet for det.
Hvor er det synd for dig, at aborten skulle være så vanskelig. Det er jo svært nok at miste i forvejen. Men jeg tror altså også på, at det vil gå noget nemmere og hurtigere med at blive gravid igen. Der sker bare et eller andet med kroppen, når først man har været gravid. Jeg blev jo også gravid første gang vi prøvede efter 1. abort. Det var også en meget voldsom abort, som tog lang tid.
Jeg er optimistik på dine vegne. Ved godt, at du ikke har overskud til at være det selv lige nu. Du skal også give dig/Jer selv tid til at sørge.
Men gør mig en tjeneste.....
Smid lige en klage i den der postkasse, som de har hængende ved udgangen i den afdeling, du var på. De har en ris/ros-kasse de fleste steder. Det er bare ikke i orden, at være sådan et fjols, når man har med sådan nogle følelsesladede situationer at gøre. De glemmer nogle gange, at det er mennesker, de har med at gøre.
Chin up.
Kram og klem
Svipsen
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!