BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Laaang abort

Her er plads til at dele følelser og tanker i forhold til både planlagte aborter og ikke-planlagte aborter, og du kan stille de spørgsmål, der trænger sig på i sådanne situationer.

Laaang abort

Indlægaf Juul79 » søn, 01. februar 2009 19:26

Efter to medicinske aborter uden effekt blev jeg desværre nødt til at gennemføre en kirurgisk i fuld narkose. Bestemt ikke med min frie vilje. Men det skulle jo overståes når nu fostret ikke havde tænkt sig at overleve. Det er bare så svært når man har kæmpet for det i over 3 år. Det værste var at gynækologen som skulle udskrive mig efter udskrabningen synes lige hun ville nævne lidt om prævention. HALLO FJOLS prøv lige at slå op på første side i min journal..... :roll:
Efter 4 års forsøg. Endelig gravid ved IUI-d efter 5 ICSI forsøg.....!
Billede
Juul79

Indlægaf Babywanted » søn, 01. februar 2009 20:47

Ã…h stakkels Juul

Det gør mig så ondt at læse, tænk at miste og så ikke kan komme videre hverken psykisk eller fysisk på den mest hensigtsmæssige måde. Måske din krop ikke ville afstøde det, fordi det så gerne vil bære på en graviditet - giver det ikke lidt mening? Næste gang er lykken med jer, det tror jeg på.

Men enig i diagnosen af gynækologen: MEGA klaphat. Hun skulle vel bare se dig i øjnene og have lidt situationsfornemmelse. GIGA klaphat.

Klem og masser af tanker
Lykkelig mor til 2 drenge
Brugeravatar
Babywanted

Geografisk sted: Ã…rhus

...

Indlægaf brud2008 » søn, 01. februar 2009 21:19

øv søde,hvor er verden uretfærdigt.Og jeg ville sku klage over den klaphat der kalder sig læge der ikke tjekker folks journaler og udtaler sig på baggrund af ingenting.Føler sådan med jer,og håber i snart er igang igen.Kram.
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf lindaan » søn, 01. februar 2009 21:31

tror jeg ville koge indvendig og stortude hvis de sagde sådan til mig.

men håber I kommer jer og lykken banker på jeres dør, meget snart
lindaan

Indlægaf svipsen » søn, 01. februar 2009 22:21

Nej hvor bliver jeg helt sur på Jeres vegne.

For f... da en papkasse af en læge. Så bliver man da ikke dummere uden at ryge i spjældet for det.

Hvor er det synd for dig, at aborten skulle være så vanskelig. Det er jo svært nok at miste i forvejen. Men jeg tror altså også på, at det vil gå noget nemmere og hurtigere med at blive gravid igen. Der sker bare et eller andet med kroppen, når først man har været gravid. Jeg blev jo også gravid første gang vi prøvede efter 1. abort. Det var også en meget voldsom abort, som tog lang tid.

Jeg er optimistik på dine vegne. Ved godt, at du ikke har overskud til at være det selv lige nu. Du skal også give dig/Jer selv tid til at sørge.

Men gør mig en tjeneste.....
Smid lige en klage i den der postkasse, som de har hængende ved udgangen i den afdeling, du var på. De har en ris/ros-kasse de fleste steder. Det er bare ikke i orden, at være sådan et fjols, når man har med sådan nogle følelsesladede situationer at gøre. De glemmer nogle gange, at det er mennesker, de har med at gøre.

Chin up.

Kram og klem
Svipsen
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!
svipsen

Geografisk sted: Kbh

Tilbage til Generel debat om abort