BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

jeg har mistet og er ikke gravid

Her er plads til at dele følelser og tanker i forhold til både planlagte aborter og ikke-planlagte aborter, og du kan stille de spørgsmål, der trænger sig på i sådanne situationer.

jeg har mistet og er ikke gravid

Indlægaf Annette1975 » ons, 27. august 2008 07:17

Jeg havde på fornemmelsen af hvor det bar hen, da jeg tog en g-test tirsdag morgen, som ikke var helt så positiv som dem jeg tog mandag.

Nu har jeg så taget en ny her til morgen og stregen er meget svag. Så det betyder jo, at hcg falder i min krop fordi jeg ikke er gravid længere. Mine bryster er også knap så ømme i dag og halsbranden forsvandt i går.

Nu er jeg bare rigtig træt af at jeg nåede at blive et totalt bumsekrater i hovedet. Jeg der nærmest ikke havde en eneste bums som teenager tager revanche lige nu.

Men under alle omstændigheder så ringer jeg til lægen i dag, for jeg har ikke blødt siden mandag eftermiddag, men jeg har stadig lidt ondt i min mave og det ved jeg ikke helt hvad betyder.

Nu til et teknisk cyklus spørgsmål. Den her abort den skal jeg vel regne som en menstruation, selvom den ikke var lige så kraftig og ikke varede lige så længe?

I skal i øvrigt have tak alle sammen for jeres opmundrende ord herinde, det er sådan noget der gør at det er lidt nemmere at komme igennem. Men jeg er glad for at jeg arbejder hjemmefra idag, for jeg magter ikke at rende rundt og være glad og lade som om ingenting er sket.
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

...

Indlægaf brud2008 » ons, 27. august 2008 08:39

åh nej søde,føler sådan med jer.i har bare været hele møllen igennem med glæde og org på så kort tid.Håber i hjælperhnanden i den næste sværretid og det snart lykkedes for jer.KÆMPE KRAM
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Re: ...

Indlægaf kathe » ons, 27. august 2008 09:01

ej det er jeg bare så ked af at høre sender dig lige et kæmpr kram..

knus
kathe

Geografisk sted: nordjylland

Indlægaf Hope » ons, 27. august 2008 09:15

Årh nej Annette-ikke igen :cry: Det er da bare ikke til at bære. Er SÅ ked af det på jeres vegne-det kan da ikke være rigtigt at det skal ske 2 gange, og så nærmest i træk-øv øv øv!!!
Du skal vide jeg tænker på dig og sender en masse knus.

Og mht dit spørgsmål, så tror jeg at du skal regne de for en mens, osse selvom du har blødt kortere tid end normalt. Men spørg din læge når du alligevel skal derop.

Tusind knus og kram og tanker fra mig......
[url=http://www.minticker.dk/][img]http://www.minticker.dk/tickers/01kyrku19kimp675.png[/img][/url]
Hope

Indlægaf LoisLane » ons, 27. august 2008 10:25

Kære Annette.
Hvor er jeg ked af, at høre at du endnu engang skal opleve sådan en sorg midt i glæden. Livet er ikke altid lige retfærdigt. Jeg håber at I ikke mister modet, på trods af den modgang I igen skulle igennem.

Jeg synes det er en god ide, at ringe til lægen. Fik selv at vide, at en SA helst ikke skulle gøre ondt. Så tror det er bedst, at du bliver undersøgt.

I forhold til dit "bumsekrater", så kan jeg godt forstå dig. Har indtil min SA i feb. haft max. 5 bumselignende knopper (også igennem mine teenageår). Til gengæld har min krop taget revanche i den diciplin. Håber at du er heldig, og undgår det. (Det lyder lidt dumt, men kan virkelig godt forstå at det går dig på. Det er svært at stå op til uren hud, når man er vandt til et glat og fint ansigt.) Xfingre for, at dit er væk så hurtigt som muligt.

Mht. dit spørgsmål, så fik jeg at vide (af lægen på gyn. obs), at en SA er "det samme" for kroppen som en menstruation. Dvs. at første blødningsdag, skal tænkes som 1. dag i cyklus. Der kan dog godt gå længere tid før du får din første menstruation.

Alt godt til dig og din mand,
Anne-Louise
Efter 1,5 års forsøg på at blive gravid er min mand utro. Får jeg nogensinde chancen igen er det helt sikkert BoN jeg vender tilbage til. tak for nu.
LoisLane

Geografisk sted: Østjylland

Tilbage til Generel debat om abort