Jeg havde på fornemmelsen af hvor det bar hen, da jeg tog en g-test tirsdag morgen, som ikke var helt så positiv som dem jeg tog mandag.
Nu har jeg så taget en ny her til morgen og stregen er meget svag. Så det betyder jo, at hcg falder i min krop fordi jeg ikke er gravid længere. Mine bryster er også knap så ømme i dag og halsbranden forsvandt i går.
Nu er jeg bare rigtig træt af at jeg nåede at blive et totalt bumsekrater i hovedet. Jeg der nærmest ikke havde en eneste bums som teenager tager revanche lige nu.
Men under alle omstændigheder så ringer jeg til lægen i dag, for jeg har ikke blødt siden mandag eftermiddag, men jeg har stadig lidt ondt i min mave og det ved jeg ikke helt hvad betyder.
Nu til et teknisk cyklus spørgsmål. Den her abort den skal jeg vel regne som en menstruation, selvom den ikke var lige så kraftig og ikke varede lige så længe?
I skal i øvrigt have tak alle sammen for jeres opmundrende ord herinde, det er sådan noget der gør at det er lidt nemmere at komme igennem. Men jeg er glad for at jeg arbejder hjemmefra idag, for jeg magter ikke at rende rundt og være glad og lade som om ingenting er sket.