Jeg støtter mig 100% op af Camilla. Kunne ikke blvie mere enig hvis de forudsætninger du nævner ikke er der kan jeg ikke se nogen grund til at man får en abort. Og ja bestemt bestemt hvis man er gammel nok til at have sex er man også gammel nok til at tage de konsekvenser der ligger. Økonomi for mig er ikke nogen undskyldning i DK. Her får man hjælp på alle mulige måder man kan sagtens overleve og som en anden skrev det behøver ikke ta være det dyreste af det dyreste.
At man ikke er gammel nok til at være mor selv som 13-20 år måske så bør man nok heller ikke have sex efter min mening. Så må man sgu holde elelr tage den konsekvens der ved det. Og beklager overfor Annette1975 at stole fuldt og fast på at partneren nok skal trække er heller ikke nogen undskyldning så må man beskytte sig dobbelt desuden er det ikke nødvendigvis en sikker prævention.
Min søster blev gravid selv om manden nåede at trække sig. Sådan nogle ting skal man sætte sig ind i inden man begynder sin seksuelle tilværelse. Vi har trods alt sexundervisning på skoler og man kan også få det hos lægen hvis man er interesseret elelr sexlinjer de har eksisteret i mange år.
Og ærlig talt er jeg også træt af at hører at kvinder er så kede af at de har haft en abort fordi det er jo også hårdt for dem at gå igennem en abort og skulle sige farvel til sit barn og man skal synes det er syndt for dem. De har ærlig talt ikke min melighed for man har et valg og vil man gerne sove trykt om natten jamen så vælger man at få barnet og tage konsekvensen. Uanset hvordan man vender og drejer det med børn der helst ikke skulle have været født, så er det forældrenes skyld. Så kunne man have beskyttet sig dobbelt. Der findes godt nok ikke noget præventions middel der beskytter 100% og vil man på ingen måder blive gravid jamen så er muligheden så jeg lige har nævnt at beskytte sig dobbelt.
Jeg er nok meget hård i mine mening om abort, og det har jeg altid været men er nok blevet det endnu mere efter at have mistet selv efter en MA. Og tanken om at mit barn er blevet suget ud af et eller andet instrument og endt i forbrændingen med alt andet biologisk affald. Puha det gør ondt at tænke at der er andre der kan lade det ske frivilligt. og efter at have set billeder af provokerede abort "produkter" som man desværre kalder det. Hvor fjernt det end lyder for nogle så ligner et foster på kun 4-5 uger faktisk et meget meget lille mennesker med arme og ryggrad.
For de der tør så burde i næste se disse billeder NB! Det er IKKE for sarte sjæle og jeg vil heller ikke anbefale en gravid kvinde at se billederne. Det gjorde jeg desværre da jeg var gravid. og efter at have mistet mit barn ja så fik jeg desværre ofte disse billeder i hovedet som var det mit barn.
http://www.rettentilliv.dk/mod_pub_gall ... &gallery=1
Jeg ved godt det er foreningen imod aborter der står bag denne hjemmeside men det gør det ikke mindre relevant.
Beklager det blev et meget langt indlæg, når jeg først går i gang er jeg svær at stoppe ;)