Nu har jeg nok den tvivlsomme ære i at være eksperten i BIO' er herinde
Det behøves ikke at give flere dages blødning end normalt. Blødningen ser heller ikke nødvendigvis anderledes ud. Det kommer an på, hvor længe man nåede at være midlertidigt gravid. Den eneste måde hvorpå man kan være sikker, at det var en BIO, var hvis du havde testet inden mens.
Men når det er sagt, så er det ikke noget jeg vil anbefale. Mit indre testmonster kunne jeg tit kvæle. Ville ønske jeg ikke kendte til halvdelen af de BIO'er, som jeg har haft (kan rent faktisk også være, at der har været endnu flere, uden at jeg ved det). Det stresser mere end det gavner og giver en masse skuffelser.
Hvis det kun er en engangsforestilling, er der alligevel ikke noget, man kan/skal gøre ved det.
De gange jeg har opdaget, at jeg havde en BIO, var fordi at jeg havde gravditetssymptom(er) og derfor testede. Mange af mine BIO'er har været med klumper i blodet og esktra smerter, men blødninger har aldrig varet længere end normalt. Det har jeg kun oplevet i forbindelse med aborterne.
Tror at jeg ved en enkelt BIO har oplevet, at mens var 100% normal.
Derfor ville jeg ikke gøre mere ved det, hvis jeg var dig. Du kan glæde dig over, hvis det evt. var en bio, da der så er større chance for at blive gravid 2. gang.
Held og lykke med næste cyklus

K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!