Puuuuh, det blev en lang dag. Vi er først lige kommet hjem.
Jeg tog derind til kl. 8.30 i troen om, at det var tiden til udskrabningen. Men nej, det var da kun en tid til en undersøgelse, hvor man SÅ derefter bestiller tid til udskrabning. Jeg brød fuldstændig sammen, da lægen sagde det. Jeg havde jo lige indstillet mig på, at det skulle overståes idag. Havde da ikke regnet med, at der ville gå endnu flere dage. Jeg havde endda fastet siden aftensmaden igår.
Men mit lille sammenbrud kom vist meget belejligt. De så i hvert fald alle sammen på mig, som om de regnede med, at jeg kunne finde på at springe ud ad vinduet eller noget. Deres bekymring fik mig under alle omstændigheder indlagt på gynækologisk afdeling med det samme. Jeg måtte så vente til ca. kl. 14 med at komme på operationsstuen. Men ud kom det, og det er edderm....... rart at få det overstået. Der havde jeg fastet i 18-19 timer , så spørg lige om jeg kunne have spist en sygeplejerske eller hvad som helst....selv hospitalsmaden.
Nu skal resten af ugen bruges på at forkæle mig selv lidt. Læse, se tv, nyde solen, hvis den vil samarbejde o.s.v.