BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Hjemme fra udskrabning

Her er plads til at dele følelser og tanker i forhold til både planlagte aborter og ikke-planlagte aborter, og du kan stille de spørgsmål, der trænger sig på i sådanne situationer.

Hjemme fra udskrabning

Indlægaf svipsen » ons, 07. april 2010 18:35

Puuuuh, det blev en lang dag. Vi er først lige kommet hjem.
Jeg tog derind til kl. 8.30 i troen om, at det var tiden til udskrabningen. Men nej, det var da kun en tid til en undersøgelse, hvor man SÅ derefter bestiller tid til udskrabning. Jeg brød fuldstændig sammen, da lægen sagde det. Jeg havde jo lige indstillet mig på, at det skulle overståes idag. Havde da ikke regnet med, at der ville gå endnu flere dage. Jeg havde endda fastet siden aftensmaden igår.

Men mit lille sammenbrud kom vist meget belejligt. De så i hvert fald alle sammen på mig, som om de regnede med, at jeg kunne finde på at springe ud ad vinduet eller noget. Deres bekymring fik mig under alle omstændigheder indlagt på gynækologisk afdeling med det samme. Jeg måtte så vente til ca. kl. 14 med at komme på operationsstuen. Men ud kom det, og det er edderm....... rart at få det overstået. Der havde jeg fastet i 18-19 timer , så spørg lige om jeg kunne have spist en sygeplejerske eller hvad som helst....selv hospitalsmaden.

Nu skal resten af ugen bruges på at forkæle mig selv lidt. Læse, se tv, nyde solen, hvis den vil samarbejde o.s.v.
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!
svipsen

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Katrine-mor » ons, 07. april 2010 19:02

Hej Svipsen,

Nu har jeg lige skrevet et indlæg i den anden tråd, og så ser jeg at du er kommet hjem igen. Det var godt at dit sammenbrud fik lægerne til at finde et tid til dig idag. Det andet havde da været fuldstændig ubærligt!

Jeg håber at du fik noget rigtig god mad, for sygeplejersker smager vist ikke så godt. Jeg fastede fra kl. 16 til kl. 21 igår, da jeg var indlagt til observation for mulig overstimulation, og det var jo ikke nær så lang tid som dig, så jeg kan da lige forestille mig, hvor sulten du var :shock:

Nu må du passe rigtig godt på dig selv det næste stykke tid, og få hygget om dig selv.

Masser af tanker og knus til dig
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Indlægaf magdalene » ons, 07. april 2010 19:21

Ja, nu må du altså gøre alt hvad du kan, for at forkæle dig selv - det har du i hvert fald fortjent :-)
Har forsøgt siden maj 2009
Resultat af udredning: Kvinde: alt ok - mands sædprøve: nedsat bevægelighed
1. IUI dec negativ
2. IUI jan negativ
3. IUI feb afbrudt cyste
4. IUI mar afbrudt cyste
5. IUI apr afbrudt tidlig ægløsning
Brugeravatar
magdalene

Indlægaf Stinna30 » ons, 07. april 2010 19:59

Jeg håber, at manden eller din veninde pusler om dig.

Kh Stinna
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf MÃ¥neMarie » ons, 07. april 2010 20:12

Ej for søren da svipsen.. godt det er overstået.. og ja, gør ALT hvad du har lyst til og forkæl dig selv alt hvad du kan, det har du helt sikkert fortjent..
KÆMPE knus og tusind af tanker fra mig
Billede
MÃ¥neMarie

Indlægaf stinapigen79 » ons, 07. april 2010 23:37

puhh godt du fik det overstået idag alligevel
Billede

den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf Babywanted » tors, 08. april 2010 10:48

Godt at det er overstået. Sad dog med et lille håb om at de ville finde ud af, at det alligevel var som det skulle være. Da jeg fik en udskrabning sidste år havde jeg også fastet, fordi jeg troede at der var bestilt tid til det - men lige som dig havde de også kun tænkt en foreløbig undersøgelse... Så gråd og tårer bevirkede, at de også klemte mig ind på operationsbordet kl. 14. Og så fik jeg McD til aftensmad, de har rigtig gode milkshakes...

HÃ¥ber du bliver puslet om.

Mange tanker herfra.
Brugeravatar
Babywanted

Geografisk sted: Ã…rhus

Tilbage til Generel debat om abort