Ja så er jeg så på den forbandede abortside igen.
Jeg er så pisse træt af mit liv. Jeg føler, at det er fuldstændig umuligt at passe forholdet, vennerne, familien og ikke mindst arbejdet. Al min tid bliver brugt på behandlinger, at få taget prøver, blive undersøgt, være til samtaler eller ligge herhjemme, når jeg har det dårligt, fordi jeg igen er ved at miste eller lige har mistet. Hvor blev hverdagen lige af midt i alt dette??? Den er nærmest forsvundet.
Hvor tit skal jeg lige høre, at det skal nok gå? Det skal nok blive vores tur. Eller hvor sej jeg er, fordi jeg tør fortsætte med at prøve. Jeg er helt uforstående. Hvem siger, at det nok skal gå? Lægerne gør i hvert fald ikke. De siger, at chancerne desværre er små, men de vil gøre alt hvad de kan. Men det er jo ingen garanti. Sej er jeg i hvert fald heller ikke. Nok tværtimod. Jeg er for svag til at erkende vores nederlag. Erkende at vi nok aldrig får vores eget barn. Det er for hårdt at se kendsgerningerne i øjnene, når man har kæmpet så længe og været så meget igennem. Skulle vi efter alt det give op nu? Jeg ved det ikke. Jeg tør nok ikke. Men omvendt ved jeg heller ikke, om jeg tør opleve at blive gravid igen. Er det ikke lidt naivt at tro, at det kan lykkes 8. gang, når kroppen har givet klar besked om det modsatte 7 gange nu?
Jeg er nu i 9. uge. Gravid med et dødt foster. Min krop har ikke fattet noget. Tog en g-test for at se, om HcG i det mindste var lidt faldende. Men det er det i hvert fald ikke! Bang, 2 knaldrøde streger i løbet af 1 sekund.
Snakkede med fertilitetsklinikken i morges. Vi aftale tid til en udskrabning i morgen onsdag kl. 8.30. Bliver godt at få det ud.
Jeg ved ikke helt, hvor jeg hører hjemme herinde mere. Jeg er jo ikke BIB lige nu. Det er også for bizart at kalde sig gravid, selvom jeg ikke har aborteret endnu. Det er for deprimerende at være fast inventar i denne gruppe, selvom det nok er det mest rigtige sted. Ønsker graviditet gruppen er nok heller ikke lige sagen p.t. Jeg hverken kan eller må blive gravid nu.
Hulter-til-bulter-tanker og kedeligt, trist indlæg.

(der er ingen knusende smily, så du får en kat)