BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

HCG/SAt?

Her er plads til at dele følelser og tanker i forhold til både planlagte aborter og ikke-planlagte aborter, og du kan stille de spørgsmål, der trænger sig på i sådanne situationer.

HCG/SAt?

Indlægaf Flunken » tors, 22. oktober 2009 08:31

Hej med Jer

Allerførst - jeg føler med alle Jer, der har været igennem dette og håber, at det snart lykkes for Jer at blive gravide og føde en sund og rask baby!

Jeg selv har været heldig og ikke været udsat for det endnu...men jeg er da en smule nervøs, da mine graviditets-tset over de seneste 2-3 døgn ikke er blvet væsentlig tydeligere...

Jeg husker dem væsentlig tydeligere ved mine tidligere graviditeter....

Er der nogen af Jer, der har oplevet dette og har haft SA?

Tak for svar!
Billede
Billede

Venter dreng nr.3 til april :)

MA nov 2009, SA feb 2010, MA apr 2010

Dejlig dreng fra dec.06 :)
Dejlig dreng fra okt.04 :)
Flunken

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf svipsen » tors, 22. oktober 2009 18:51

Ked af at jeg ikke kan berolige dig. Men det er jeg nok heller ikke den rette til, da jeg ikke selv har prøvet at holde på en graviditet.

Jeg har kun prøvet at miste, når testene ikke blev tydeligere.

Du skal være eget opmærksom på eventuelle smerter, da der er risiko for GUL.

Håber på det bedste for dig.
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!
svipsen

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Flunken » fre, 23. oktober 2009 12:24

Tak for svar alligevel..

Jeg fik en snak med lægen i morges og jeg tager ind på mandag og får taget en HCG. Det kunne desværre ikke blive i dag, da der så ville blive 3 døgn mellem målingerne og der må kun være 2. Så jeg må have is i maven weekenden over. Nu fik jeg det heldigvis fortalt på min arbejdsplads i dag, så de er lidt mere forstående overfor, at jeg går rundt i en bobbel.... :???:
Billede

Venter dreng nr.3 til april :)

MA nov 2009, SA feb 2010, MA apr 2010

Dejlig dreng fra dec.06 :)
Dejlig dreng fra okt.04 :)
Flunken

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til Generel debat om abort