BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Har jeg lige aborteret??

Her er plads til at dele følelser og tanker i forhold til både planlagte aborter og ikke-planlagte aborter, og du kan stille de spørgsmål, der trænger sig på i sådanne situationer.

Har jeg lige aborteret??

Indlægaf svipsen » fre, 17. oktober 2008 18:00

Hjælp. Jeg er helt forvirret og ked af det.
I morges blødte jeg....5 dage for tidligt. Min mens har ellers været nogenlunde stabil de sidste par måneder.
Kan jeg have været gravid?
Er der nogen af Jer der har prøvet at abortere. Hvordan ved man hvornår man har aborteret, og hvornår det bare er kroppen, der er åndssvag?
Jeg havde lidt ondt i underlivet de sidste par dage....ja, det har jeg sådan set også nu. Det er bare ikke så slemt igen, så jeg har gidet at gå til læge med det. Der er kun 2 læger idet lægehus jeg er tilknyttet, og de er lidt gamle. Så medmindre den virkelig er gal, skal jeg ikke have dem til at kigge på mig i de nedre regioner.
Jeg tudede helt vildt da jeg fandt ud af, at det heller ikke skulle være denne gang. Kom for sent på arbejde med opsvulmede øjne....suk.
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!
svipsen

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf pivpiv » lør, 18. oktober 2008 14:31

Det er ikke til at sige om det er en enormt tidlig abort eller om mens bare teer sig.
I teorien kan lægen måske se det via blodprøver men jeg tror det er så tidligt at ikke engang der ville det kunne siges.

De gange jeg har mistet har bare været som mens, ingen smerter bare mens blod.
Nogle siger det gør ondt men da jeg mistede fik jeg at vide at det IKKE Måtte gøre ondt og hvis jeg fik smerter skulle jeg ringe til lægen.

Det er så hårdt når mens dukker op igen og igen.
Stort kram
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf LoisLane » lør, 18. oktober 2008 17:40

hej svipsen
Det er ikke til at sige om det har været det ene eller det andet, men hvis du har haft stærke smerter, og stadig har det, skulle du måske lige give din læge et ring.

Min SA var et smerte-helvede, og jeg blev bedt om at komme på sygehuset med det samme. De kunne ikke sige hvorfor det gjorde så ondt, da det ikke var udenfor livmoderen, og det ellers forløb som det skulle.

Håber du snart får ro i sindet, og at det bare var mens. der var på spil

Alt godt til dig,
A-L
Efter 1,5 års forsøg på at blive gravid er min mand utro. Får jeg nogensinde chancen igen er det helt sikkert BoN jeg vender tilbage til. tak for nu.
LoisLane

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf svipsen » lør, 18. oktober 2008 21:51

Tak for svarene.
I er bare så fantastiske herinde. Man får altid sådan en rar fornemmelse, når man ved, at der er andre i samme båd, som lige kan sige de rigtige ting pådet rigtige tidspunkt.
Jeg har fået rigtig mens nu, så tja det er bare kroppen der er sær og utilregnelig. Jeg ønskede måske et eller andet sted bare, at jeg havde været gravid, fordi så vidste jeg, at det i det midste kunne lade sig gøre. Men det har jeg så stadig tilgode. Øv øv en hel måned til at næste spænding kan udløses. Hvorfor er det lige, at en cyklus skal tage så lang tid.

God weekend alle
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!
svipsen

Geografisk sted: Kbh

Tilbage til Generel debat om abort