Jeg var igennem en MA med både medicinsk og kirurgisk abort i 10.uge i slutningen af nov/starten af dec.
Jeg har følt mig meget afklaret gennem hele forløbet (pletblødt siden uge 5 i grav.) og tror fuldt på, at det er kroppens måde at sortere det "dårlige" fra.
Ikke desto mindre kom der en nærmest pludselig følelsesmæssig reaktion ca 1 uge efter det sidste indgreb. Jeg gik til lægen og er blevet sygemeldt til efter nytår. Hun sagde, at tiden hjælper og at jeg formentlig har det helt fint efter nytår igen.
Det eneste er bare - at den ene dag tager den anden og jeg har det fuldstændig uændret. Den samme triste, apatiske følelse - de samme søvnproblemer -den samme følelse af, bare at ønske at blive under dynen et par måneder. Jeg er jo godt klar over, at det er normalt at reagere og alt det her - men det begynder at stresse mig, at jeg ikke får det bedre - og over, at jeg ikke præcist kan definere, hvorfor jeg har det sådan her. Jeg har 2 dejlige sunde børn og kan med al sandsynlighed blive gravid igen indenfor de næste par måneder, så hvorfor så trist??? Jeg mener - hjælper tiden i sig selv virkelig - eller hvad skal der til?
Jeg vil rigtig gerne høre Jer andres erfaringer med tiden efter???
Flunken