BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Ensom efter spontanabort

Her er plads til at dele følelser og tanker i forhold til både planlagte aborter og ikke-planlagte aborter, og du kan stille de spørgsmål, der trænger sig på i sådanne situationer.

Ensom efter spontanabort

Indlægaf cleo71 » tirs, 03. februar 2009 00:35

Jeg havde en missed abortion den 16.januar. Fosteret havde været dødt i to uger i uge 9+3. Det var min første graviditet og et riktig ønskebarn. Efter at en medicinsk abort ikke virkede, fik jeg en udskrabning.

Jeg ved ikke med jer andre som har oplevet dette, men jeg har virkelig problemer med at komme ovenpå og fokusere på studier og hverdag igjen.

Da jeg også er alene hvor jeg studerer, og min kæreste studerer i et andet land, gør det nok hellere ikke situationen bedre. Senest i aften har jeg siddet her i min lille hybel og stortudet.

Men jeg var sammen med min kæreste sidste uge, og vi kom godt i gang med at prøve på nyt. Jeg venter ikke på første mens, eftersom lægen sagde vi bare kunne gå i gang igjen. Vi havde sex den 11. 12. 13. og 15. dag efter udskrabningen. Skulle disse dager ikke være mulige el-dager efter inngrebet? Min syklus er normalt på 28 dager, og jeg ved at dagen for udskrabning regnes som første dag med mens.

Hører meget gjerne fra andre der har oplevet det samme, gjerne også jer der er blevet gravide igjen!
MA med udskrabning 16. januar 2009
Pos g-test 21.april 2009
SA med udskrabning 14. mai 2009
Sept bekreftet forhøyet FSH (12)
1. desember, 1. IUI
15. desember, positiv g-test og baby kommer den 22.aug:-D
cleo71

Indlægaf Snebold » tirs, 03. februar 2009 09:14

Hej Cleo
Hvor er jeg ked af at høre om din MA. Det er utroligt hårdt at komme over sådan en oplevelse og det tager tid. Jeg tror det er vigtigt at du giver dig selv lov til at sørge, det er jo ønskebarnet I har mistet.