Jeg havde en missed abortion den 16.januar. Fosteret havde været dødt i to uger i uge 9+3. Det var min første graviditet og et riktig ønskebarn. Efter at en medicinsk abort ikke virkede, fik jeg en udskrabning.
Jeg ved ikke med jer andre som har oplevet dette, men jeg har virkelig problemer med at komme ovenpå og fokusere på studier og hverdag igjen.
Da jeg også er alene hvor jeg studerer, og min kæreste studerer i et andet land, gør det nok hellere ikke situationen bedre. Senest i aften har jeg siddet her i min lille hybel og stortudet.
Men jeg var sammen med min kæreste sidste uge, og vi kom godt i gang med at prøve på nyt. Jeg venter ikke på første mens, eftersom lægen sagde vi bare kunne gå i gang igjen. Vi havde sex den 11. 12. 13. og 15. dag efter udskrabningen. Skulle disse dager ikke være mulige el-dager efter inngrebet? Min syklus er normalt på 28 dager, og jeg ved at dagen for udskrabning regnes som første dag med mens.
Hører meget gjerne fra andre der har oplevet det samme, gjerne også jer der er blevet gravide igjen!