BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Endnu en

Her er plads til at dele følelser og tanker i forhold til både planlagte aborter og ikke-planlagte aborter, og du kan stille de spørgsmål, der trænger sig på i sådanne situationer.

Endnu en

Indlægaf pivpiv » tors, 19. oktober 2006 08:40

Ja så er svarene kommet på prøverne og jeg har endnu en SA.
Det ser igen ud til at kroppen klarer det, for i mandags var tallet 73 og det i går var 23.
Så på onsdag skal jeg til lægen med en urinprøve og lige have at vide om det er HELT ovre.

Lig pt ved vi ikke om vi har kræfter til endnu en graviditet. Vores største ønske er stadig endnu et barn, men ikke for enhver pris.
pivpiv
Site Admin

Indlægaf grølfine » tors, 19. oktober 2006 15:12

Hej Pivpiv,

Hvor jeg dog føler med dig! Jeg kan godt forstå hvis i sætter babydrømmen lidt på vågeblus, det er hårdt med to sa på så kort tid.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive..... Jeg er så bange for at komme til at lyde så dum som jeg syntes alle lød efter min sa.

Havde din læge ellers noget at sige? Altså med årsagen og sådan?

Jeg tænker meget på dig

Knus Grølfine
grølfine

Geografisk sted: fyn

Indlægaf S.S. » tors, 19. oktober 2006 18:53

Åhh Hvor gør det ondt at læse.. Så synd for dig. Men hvad er det for et tal du beskriver?? Og hvad er grænsen for gravid/ abort? Skal selv scannes imorgen for at se om vores graviditet er gået i vasken. Vidste ikke man også kunne måle det med tal...
S.S.

Indlægaf pivpiv » tors, 19. oktober 2006 20:50

Der er ingen årsag. Lægen er enorm sød og vi bruger meget tid på at snakke om fremtiden herhjemme*S*

S.s man kan måle HCG (graviditets hormonet) i blodet og har man mistanke om at fostret er gået til grunde tidligt så kan man tage en blodprøve og så endnu en blodprøve 2 dage efter og disse tal skal så være kraftigt stigende for at forstret vokser og graviditeten ikke er ved at gå til grunde.

Held og lykke i morgen, jeg er sikke rpå i ser en dejlige spirre derinde.
knus
pivpiv
Site Admin

Tilbage til Generel debat om abort