BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

endnu en MA

Her er plads til at dele følelser og tanker i forhold til både planlagte aborter og ikke-planlagte aborter, og du kan stille de spørgsmål, der trænger sig på i sådanne situationer.

endnu en MA

Indlægaf Tibina » tirs, 19. august 2008 20:25

Ja, så skete det jeg frygtede jeg mest. Fik dommen i sidste uge: endnu engang gik den lille til og endnu engang blev den kun 6 uger og et par dage.

Suk, orker ikke at blive ved, jeg er træt af ÆL test og skuffelse måned efter måned. Jeg orker ikke at gå igennem endnu et forår, hvor jeg kunne have gået rundt med en barnevogn, men hvor jeg ikke engang er gravid. Jeg orker ikke mine gravide veninder og jeg orker slet ingen ting.

Lægerne trøstede mig med, at jeg ved det kan lade sig gøre og det er helt normalt at miste og jeg bare var uheldig to gange i træk. Men der er ikke meget der trøster mig nu. Det sidste år har et af det værste i mit liv, nu må det hele gerne snart være forbi og jeg står med en lille rask baby (gerne tvillinger) i mine arme.
Mor til Freya 05. Endelig gravid igen efter 2 år og 2 MA. Mor til Sarah Nov. 09
Tibina

Geografisk sted: København

Indlægaf Jeanette29 » tirs, 19. august 2008 22:03

Kære Tibina..

Åhh hvor jeg føler med dig, kender det alt for godt. Mistede selv min søn i uge 38..
Der er ingen ord der kan gøre det lettere for dig og ligemeget hvad lægerne og andre fortæller at du bare kan blive gravid igen, så kan man blive rigtig meget træt af det hele og bare give op. Jeg hader selv gravide kvinder og barnevogne på gaden..
Du skal huske at tage din tid for at komme over tabet og håber at du igen får modet på at starte på projekt baby igen...
Sender dig de bedste tanker og knus
Jeanette..
Jeanette29

Indlægaf Babyhope » ons, 20. august 2008 08:13

Kære Tibina.
Hvor er jeg bare ked af det på dine vegne. Det er bare så uretfærdigt, at det skal ske for nogen og så ovenikøbet flere gange!
Jeg håber du finder styrken og modet på projektet igen, og at du i nær fremtid står med en (eller flere) velskabt/e baby/er.
Mange tanker og cyberknus
Fra Babyhope.
Billede

Billede
Babyhope

Geografisk sted: Falster

Indlægaf LoisLane » ons, 20. august 2008 16:14

Kære Tibina.
Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor ondt det gør at gennemgå en SA mere end en gang. Det må være uendeligt hårdt. Håber at du stadigvæk kan se et håb ude i fremtiden.

Anne-Louise
Efter 1,5 års forsøg på at blive gravid er min mand utro. Får jeg nogensinde chancen igen er det helt sikkert BoN jeg vender tilbage til. tak for nu.
LoisLane

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Hope » tors, 21. august 2008 20:55

Kære Tibina.

Årh hvor blev jeg ked af det, da jeg læste dit indlæg :cry: Det er bare ikke retfærdigt, at du endnu en gang har mistet din lille spire. Ved slet ikke hvordan jeg selv skulle komme igennem det, hvis det skete 2 gange?? 1 gang er mere end rigelig! Så vil bare sige at jeg tænker på dig og sender en masse knus. Ved godt det nok ikke gør den store forskel, men det er jo alt jeg kan gøre....
Tanker Hope
[url=http://www.minticker.dk/][img]http://www.minticker.dk/tickers/01kyrku19kimp675.png[/img][/url]
Hope

Indlægaf MissGigi » ons, 22. oktober 2008 20:50

Hej Tibina
Hvor er det synd for dig/ jer håber det snart bliver din tur så du kan få ro i kroppen og psyke... Min mor havde 12 ufrivillige aborter inden hun fik min søster... :-) Hvad med en ferie så man får lidt noget andet at tænke på ??? :roll:
Held og lykke :D
MissGigi

Geografisk sted: københavn

Tilbage til Generel debat om abort