BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Dumme tanker...

Her er plads til at dele følelser og tanker i forhold til både planlagte aborter og ikke-planlagte aborter, og du kan stille de spørgsmål, der trænger sig på i sådanne situationer.

Dumme tanker...

Indlægaf FrkX » man, 21. december 2009 00:18

Er lige blevet overvældet af en masse dumme tanker i dag :-(

Er det mon mig der er noget galt med siden jeg nu har oplevet to graviditeter der er gået til grunde...

Gør jeg noget forkert?

Hvorfor skulle det gå galt for os igen?

Hvad med den næste graviditet... Tør man glæde sig? Elle tager angsten for at miste igen over?

Ved udemærkedet godt at jeg INTET har at klage over i forhold til alle jer der kæmper/har kæmpet i lang tid for at blive gravide.

For er da heldigvis blevet hurtig gravid alle tre gange og helt naturligt, så der er jeg jo privilegeret.

Og har også fået en dejlig sund og rask dreng ud af det :D

Er ikke i tvivl om jeg nok skal blive gravid igen, er bare så bange for at miste igen.

Synes ellers ikke det var så hårdt at miste denne gang... vi havde jo prøvet det før, og havde Mathias til at holde humøret oppe... Men kan godt mærke at spørgsmålene trænger sig lidt på... :-(
Mvh FrkX

Billede
FrkX

Geografisk sted: Fredericia

Indlægaf vizart » man, 21. december 2009 13:04

Jeg forstår godt der er en masse tanker der trænger sig på. Men det mest sandsynlige er da heldigvis at du bare har været uheldig. 1/3 af alle graviditeter går til grunde de første 12 uger. Så nyd jeres Mathias og så skal en ny graviditet nok komme.
ViZart

Melanie 240504
Andreas 260706
Elias 060310
vizart

Geografisk sted: Thyholm

Tilbage til Generel debat om abort