Udskrabningen var ikke ok, så der sidder stadig noget tilbage. PIS!!
Onsdag, fredag og i nat har jeg haft blødninger med rigtig mange og meget store klumper i, og det har gjort meget ondt hver gang. Fredag aften blev brugt hos lægevagten, fordi jeg havde så mange smerter og blødning. Men jeg blev sendt hjem igen, fordi jeg ikke havde feber???
Jeg snakkede så med min egen læge i morges, som heldigvis godt ville se på mig. Han syntes, han kunne mærke noget der bulede ud i den ene side, og han kunne godt se, at der var blodrester stadigvæk. Derfor sendte han mig til en scanning på OUH et par timer senere.
Dem på OUH var MEGET grundige. Lægen tilkaldte endda endnu en læge. Der stod derfor en masse mennesker (læger og sygeplejersker) og diskuterede mine private dele. Sær fornemmelse. Men rart at blive taget alvorligt til en forandring.
På scanningen kunne de godt se, at det hele ikke var kommet ud. Men for at gøre give mig lidt ekstra spænding i tilværelsen, blev de nu pludselig i tvivl om, hvorvidt jeg faktisk har haft 2 fostre. Jeg syntes godt nok også, at de spurgte mig lidt vel rigeligt gange, om hvor mange æg, jeg havde fået lagt tilbage, som om jeg var fattesvag...eller som om de var det
Nå men først og fremmest var mit spørgsmål jo selvfølgelig, HVORDAN? Jeg fik jo kun 1 æg op. Men altså, ægget kunne have delt sig, hvoraf det ene kunne være vandret ud i æggelederen. Ellers kunne det være p.g.a. den tidlige ægløsning, jeg havde før ÆU. Det troede jeg faktisk ikke, reelt kunne lade sig gøre. Det var heller ikke så tit, de så det. Men det kunne altså ske. Nr. 2 foster (hvis det altså har været der) kunne være gået til så tidligt, at smerterne fra det ikke har udviklet til mere, end det er nu, og derfor ikke er blevet opdaget.
Ok så. Næste spørgsmål. Hvad nu?
Nu bliver jeg endelig fulgt ordentligt. Jeg fik taget blodprøver idag, og skal også have taget BP fredag. HcG skal falde markant. G-testen jeg selv tog i morges, var stang positiv som aldrig før.
Idag skal jeg have en medicinsk abort, for forhåbentlig at få det sidste ud. På mandag skal jeg til endnu en scanning.
Lad det please please please være overstået fra i aften. Jeg er TRÆT nu.