BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Burde det ikke gå hurtigere?

Her er plads til at dele følelser og tanker i forhold til både planlagte aborter og ikke-planlagte aborter, og du kan stille de spørgsmål, der trænger sig på i sådanne situationer.

Burde det ikke gå hurtigere?

Indlægaf FrkX » fre, 15. januar 2010 11:34

Var lige inde og kigge i mine gamle indlæg og kan se at jeg ved min første udskrabning fik mens 38 dage efter. Her skulle jeg have været 10+0, men fosteret var dødt ved 8+0.

Sidste graviditet var det uvist hvor langt jeg var henne (uregelmæssig cyklus efter fødsel) men fosteret skød de til at være 6+3 da de konstaterede MA.

Nu er vi så på dag 38 for udskrabningen, men dag 43 for medicinsk abort (som jo så ikke lykkedes)

Men tænker bare ... når jeg nu var længere henne første gang, burde kroppen så ikke komme sig hurtigere denne gang og begynde at bløde igen?

Forstår det slet ikke... Har haft mens lignende smerter de sidste 14 dage on/off men stadig ikke skyggen af mens.
Mvh FrkX

Billede
FrkX

Geografisk sted: Fredericia

Indlægaf Flunken » tirs, 19. januar 2010 18:42

Hej FrkX

Jeg har undersøgt en masse i fht min MA og medicinsk og kir. abort ligesom dig i nov/dec. Det tager kroppen mellem 12 og 60 dage at gå i 0 med hCG efter en kir.abort. Lidt kortere ved en medicinsk. Middeltid er 38 dage - så du er stadig helt indenfor normalen.

Jeg testede positivt på g-testene i 26 dage efter kir.abort. Fik dog allerede min mens efter 18 dage og min første cyklus efter har været nogenlunde normal. Min æl var kun 2 dage senere end normalt.

Kan du stadig teste positiv på g-testene???

Flunken
Billede

Venter dreng nr.3 til april :)

MA nov 2009, SA feb 2010, MA apr 2010

Dejlig dreng fra dec.06 :)
Dejlig dreng fra okt.04 :)
Flunken

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Flunken » tirs, 19. januar 2010 18:43

PS - var også 10+0 ved abort og fosteret var gået til i 7.uge. Mit hCG var over 15.000....
Billede

Venter dreng nr.3 til april :)

MA nov 2009, SA feb 2010, MA apr 2010

Dejlig dreng fra dec.06 :)
Dejlig dreng fra okt.04 :)
Flunken

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf FrkX » tirs, 19. januar 2010 21:21

Hej

Begyndte at bløde dagen efter jeg havde skrevet indlægget, så altså 39 dage efter udskrabningen.
Min logik sagde mig jo bare at det burde gå hurtigere når jeg ikke var lige så langt henne som første gang jeg fik lavet en udskrabning... men det er selvfølgelig det samme kroppen skal komme sig efter.

Fik ikke målt hcg, og har ikke selv testet, ventede bare på mens gad at komme igen.

Håber bare min cyklus bliver regelmæssig hurtig igen (gik så vidt jeg husker ret hurtigt sidst)
Mvh FrkX

Billede
FrkX

Geografisk sted: Fredericia

Indlægaf salem » tors, 21. januar 2010 17:26

jeg tror det er forskelligt hvornår mens kommer efter en udskrabning og mener også det var det min læge fortalte.
Billede
salem

Geografisk sted: vejle

Tilbage til Generel debat om abort