BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

ÆL efter SA

Her er plads til at dele følelser og tanker i forhold til både planlagte aborter og ikke-planlagte aborter, og du kan stille de spørgsmål, der trænger sig på i sådanne situationer.

Indlægaf Panna » man, 22. februar 2010 19:03

Jeg tror ikke der er nogen grund til at du bruger ÆL tests... Jeg ville vente til efter den første rigtige menstruation kommer. Fra jeg fik fjernet æggelederen og til jeg fik den første rigtige menstruation gik der 6 uger. Så du risikerer at det bliver ret dyrt med alle de tests og du er ikke engang sikker på at du får rigtig ÆL før du har haft en rigtig mens.
Start: marts 07
1. IUI april 09 negativ
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 positiv, GUL
1. IVF marts 10 positiv, SA
2. IVF maj 10 negativ
3. IVF nov 10 positiv, SA
2 fryseæg marts 11 negativ
Oktober 10 opstart adoption
Panna

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf Flunken » lør, 27. marts 2010 09:37

Hej Æsynneborre

Jeg brugte graviditets-test dagligt efter blødningen var stoppet efter SA og indtil de var negative (der gik nogle uger) - så gik jeg over til ÆL-test derfra (gik yderligere nogle uger til de var positive). Håber snart du er færdig med denne omgang, så du kan blive "rigtigt" gravid.

Kh Flunken
Billede

Venter dreng nr.3 til april :)

MA nov 2009, SA feb 2010, MA apr 2010

Dejlig dreng fra dec.06 :)
Dejlig dreng fra okt.04 :)
Flunken

Geografisk sted: Nordsjælland

min ÆL efter SA

Indlægaf lj0104 » ons, 31. marts 2010 23:02

jeg fik lavet en medicinsk abort 1 marts, som mislykkedes og fik derfor d. 15 marts lavet en udskrabning...

på 13 dagen efter min udskrabning fik jeg begyndende ÆL og er nu på 16 dagen og kan stadig mærke ÆL...

Jeg er en af de heldige der altid kan mærke når jeg har ÆL og i hvilken æggestok der er ÆL..

Jeg troede ikke jeg ville få ÆL her inden 1. mens efter min abort, men min krop er tilsyneladene 100% normal igen og ÆL kom på 13. dagen efter abort ligesom den før i tiden kom på ca. 13 dagen efter mens var startet...

bare lige for at fortælle dig at kroppen ret hurtigt kan komme på rette spor igen og man godt kan få ÆL inden 1 mens efter abort...

jeg kender jo din historie om hvor lang tid du blødte efter din abort, så jeg tør ikke udtale mig om hvornår din krop er ved at være sig selv igen, men jeg håber for jer at det er snart så i kan komme videre med PB...

:-) Louise
Positiv GT 14/1-10
Dødt foster til NF og MA 1/3-10
Positiv GT 15/11-10

Billede
Gratis graviditetstest
lj0104

Geografisk sted: Ringsted

Tilbage til Generel debat om abort