BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Ægløsning allerede 14 dage efter en udskrabning???

Her er plads til at dele følelser og tanker i forhold til både planlagte aborter og ikke-planlagte aborter, og du kan stille de spørgsmål, der trænger sig på i sådanne situationer.

Ægløsning allerede 14 dage efter en udskrabning???

Indlægaf Katrine-mor » tors, 11. juni 2009 15:03

Hejsa alle i kloge kvinder,

Har lige fået svar på den næstsidste af mine blodprøver imorges. Mit hormontal er nede på 40 og skal ligge mellem 0 og 10, så jeg skulle efterhånden være "normal" igen.

Har ikke blødt særlig meget efter udskrabningen... kun lidt pletblødning her og der.
MEN idag har jeg haft en del klar udflåd, og så kom jeg til at tænke på om jeg har fået ægløsning. Kan man få det 14 dage efter en udskrabning???
Har også haft ømme bryster og lidt niv i siden, så det føles meget som når jeg får ægløsning.

Er der nogen af Jer der ved noget om det/har prøvet det samme?

Kh. Katrine
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Indlægaf Babywanted » tors, 11. juni 2009 21:57

Din krop kan sagtens være en af dem, der regulerer ind med det samme. Jeg læste om en, der blev fulgt med blodprøver, og selv om hun havde fået at vide, at hcg skulle være nede på 5, før hun ville få ÆL, så begyndte hendes hcg pludseligt at stige... Yes, hun var blevet gravid alligevel. Jeg kan ikke huske det, men tror det var et sted i 70'erne, da det var lavest. Det var et indlæg på min-mave, jeg støvsugede mig frem til...
Lykkelig mor til 2 drenge
Brugeravatar
Babywanted

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf Katrine-mor » fre, 12. juni 2009 10:18

Ja, det kan være du har ret. Mit HcG var nede på 40 i mandags, så det kan være at det er nede ml. 0-10 og så har jeg allerede fået ÆL.
Men jeg tror slet ikke at vi tør gøre noget ved det i den her måned. Har hørt at det ikke er så godt at blive gravid lige efter, at man både har fået medicinsk abort og udskrabning... eller er det bare et rygte?
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Katrine-mor

Indlægaf Annette1975 » fre, 12. juni 2009 10:30

Jeg tror at grunden til at de siger at man skal vente en cyklus er, at man kan være usikker på hvilken termin du skal have.

Jeg syntes, at har i mod på det, så klø på det kan jo være at er heldige at få gevinst igen med det samme :-)
Billede

Billede
Annette1975

Indlægaf Katrine-mor » fre, 12. juni 2009 10:48

Ih, hvis det bare er pga. terminsfastsættelse, så gider jeg da ikke vente til næste cyklus!
Så må vi bare i gang med det samme :D Godt at det er weekend...hehe :cheers:
Vi skal i hvert fald udnytte at jeg har en mine mere optimistiske dage, selvom det stadig går meget op og ned.
Billede

Katrine-mor

Indlægaf Annette1975 » fre, 12. juni 2009 10:59

Rigtig god fornøjelse ;-)
Billede

Billede
Annette1975

Indlægaf pivpiv » fre, 12. juni 2009 13:34

God arbejdslyst ;)
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Hope » fre, 12. juni 2009 18:01

Ja pøj pøj med det ;-)
Selv har jeg hver gang after mine SA'er og osse GUL'en haft ÆL ca 14 dage efter, har ihvertfald fpet mens en lille måned efter, så går da ud fra, at jeg har haft mens indimellem.
Kender det alt for godt, at humøret kører op og ned, så det er bare med at udnytte de gode dage, som du selv siger, og når ÆL så åbenbart er lige op over, og det er en god dag, jaa så er der kun en vej frem :cool:
[url=http://www.minticker.dk/][img]http://www.minticker.dk/tickers/01kyrku19kimp675.png[/img][/url]
Hope

Tilbage til Generel debat om abort