BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Træning gav mig en smertefri fødsel

Skriv din personlige fødselsberetning her.

Kunne du tænke dig at træne dig op til din fødsel med metoden Smertefri Fødsel?

Ja
6
55%
Nej
2
18%
MÃ¥ske
3
27%

Afgivne stemmer : 11

Re: Træning gav mig en Smertefri Fødsel

Indlægaf Drine » søn, 09. maj 2010 16:52

wooo helt fantastisk !

Stort tillykke mad baby :D

Jeg selv havde en meget smertefuld fødsel på 18,5 time fra jeg havde 40 sek imellem, og vred og skreg af smerte, og mistede meget blod, så jeg er simpelthen så så bange for at skulle føde igen og har termin om 4 måneder, det fylder allerede rigtig meget i mine tanker øv øv.. jeg er utrolig glad for din historie for så er der også håb for mig ;) hvor lærte du teknikken ?

Igen stort tillykke.

Knus sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf Drine » søn, 09. maj 2010 18:51

hej Anja,

Har været inde og se på hjemmesiden, lyder godt, men syntes også at det er mange penge...

Så vil være så fræk at spørge dig om du har noget metriale som du evt vil sælge ? så jeg kan hjemme studere lidt ;-)

Knus Sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf Drine » søn, 09. maj 2010 19:20

Det er gjort :D
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf RødeMor » fre, 16. september 2011 09:05

Hejsa.. Jeg er en af dem, der har taget kurset og må sige, at jeg er skuffet over metoden. Jeg fødte en lille datter for få måneder siden, men vejrtrækningsøvelsen virkede slet ikke - hverken under udvidelsesfasen eller i pressefasen. Og jeg havde virkelig trænet. Smerterne under fødslen slog mig helt ud og jeg måtte have hjælp af jordemoderen til at komme ind i den dybe vejrtrækning i stedet for... Det virkede faktisk bedre! :( Så jeg er en af dem, der ikke vil anbefale kurset. Synes personligt, at det var penge ud af vinduet. :(
RødeMor

Re: Træning gav mig en smertefri fødsel

Indlægaf RødeMor » man, 19. september 2011 16:29

Hej Anja,

Jeg skriver straks en mail til dig, så du kan få en længere feedback og tilbagemelding på min oplevelse af Smertefri fødsel og hvorfor jeg ikke har været tilfreds med kurset... Jeg er i øvrigt ikke blevet kontaktet vdr. en evaluering af kurset, hvorfor du ikke har fået en sådan af mig? Men det får du nu. :o)

Mvh. Pia
RødeMor

Tilbage til Fødselsberetninger