BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Mathilde's beretning - Stol på din indre stemme

Skriv din personlige fødselsberetning her.

Mathilde's beretning - Stol på din indre stemme

Indlægaf babyornot » tors, 23. februar 2006 20:51

Jeg er en kvinde som havde det perfekte liv, min store kærlighed som jeg havde boet sammen med siden jeg var 18 år, gift i år 2000 efter vi havde været kærester i 10 år, og ½ år efter brylluppet skulle det så være. Jeg blev gravid første gang vi forsøgte, og jeg kunne ikke tro det. Jeg husker tydeligt at jeg sagde til min mand, â€
Brugeravatar
babyornot
Site Admin

Indlægaf LittleBitch » ons, 15. marts 2006 21:36

Hejsa - Tak fordi du fortæller din lidt skræmmende histore.. Har fuld forståelse for hvorfor du ikke stoler på dem mere.. Dahmm.. Ville jeg heller ikke gøre efter sådan en oplevelse.. Men håber det har været det hele værd og du kan kigge på din dreng og glemme denne oplevelse..

Jeg kan godt se beslutningen er svær, men kan fortælle en fortælling selv.. Da min mor i tidernes morgen ventede mig der fik hun også rigtigt slem bækkenløsning, og har det også stadig. Efter jeg blev født så fik hun samme svar som dig -bliver du gravid igen ender det med at sidde i kørestol- Og min mor turede aldrigt at blive gravid igen - så jeg har levet som enebarn indtil for 2 år siden da jeg fik en lillebror.. Min mor har stadig bækkenløsning engang imellem, men hun endte ikke i kørestol og fortryder rigtigt meget den dag i dag at hun ikke fik min lillebror før..

Held og lykke med at tage beslutningen om en familieforøgelse..
Mange Knus Charlotte :-)
-------------------------------------------------------
Jeg har været sammen med S i 4½ år -
Vi har prøvet at blive forældre i 13 måneder -
Desværre stadig uden held -
Brugeravatar
LittleBitch

Geografisk sted: Nordjylland

Tilbage til Fødselsberetninger