Min kæreste og jeg har længe haft et forhold som kan betegnes som usikker. Vi er gået fra hinanden mange gange, men så blev jeg gravid og vi besluttede at prøve igen. Alt gik fint indtil jeg fortalte at jeg gerne ville på fødselsforberedelseskursus og han skulle med. Han tog ikke med og det blev jeg lidt sur over.
På kurset som hedder Mamaprofylax mødte jeg andre søde par og havde faktisk nogle rigtig gode dage hvor jeg fik masser selvtillid og lærte super teknik.
Da dagen kom, var min kæreste i byen og jeg kunne ikke få fat på ham, så jeg ringede til underviseren på mamaprofylax og hun sprang i en taxa og kom ud på hospitalet for at hjælpe mig.
Nu har jeg er datter på som vejer 2,3 kg og min kæreste er nu en ekskæreste. Jeg har lyst til at tilgive ham, men jer er også træt af vores fight og syntes ikke vores datter skal opleve en mor og far som altid skændes. Men det er vel også vigtigt at min datter har en mor og far som er sammen?
Jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal gøre, så jeg håber I gider hjælpe mig med gode råd..