BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Elias (Min dreng født og død 18+2)

Skriv din personlige fødselsberetning her.

Elias (Min dreng født og død 18+2)

Indlægaf Naddi » lør, 10. november 2007 00:04

Jeg vil meget gerne dele min fødsels beretning med jer, men da den nok er en del anderledes end de fleste andres, vil jeg nøjes med at sætte et link ind til den, så I ligesom selv kan vælge om det er noget I har lyst til at læse, inden det bare blvier smidt i hovedet på jer her inde *Ss*

www.naddi.dk - Under menupunktet Elias.

Samtidig vil jeg "advare" om at der er et billede af Elias, han er meget fin, men han ser jo altså ud som sådan nogle meget fortidligt fødte børn gør.

Nadja
Nadja - Mor til Sebastian fra juli 2002 og Englen Elias fra oktober 2007.
Naddi

Geografisk sted: Bønnerup Str. - V. Grenå

Indlægaf jimmar » lør, 10. november 2007 11:43

Puha sikke en oplevelse, sidder med ondt i maven og ryster over hele kroppen :cry:

Kan jo ikke undgå at se du er fra De unge mødre som jeg ser hver tirsdag og onsdag og havde sådan håbet på at lykken ville tilsmile jer, da jeg synes du har været nok igennem med din sygdom og i fortjener bare at blive en lille familie med et fælles barn, men håbet er der forhåbentlig stadig!

Jeg føler med jeres lille familie

Knus
Termin d. 25/6-08 1. barn Nicolai kom til verden d. 2/7 kl. 13.12
jimmar

Indlægaf Naddi » lør, 10. november 2007 13:40

jimmar skrev:Puha sikke en oplevelse, sidder med ondt i maven og ryster over hele kroppen :cry:

Kan jo ikke undgå at se du er fra De unge mødre som jeg ser hver tirsdag og onsdag og havde sådan håbet på at lykken ville tilsmile jer, da jeg synes du har været nok igennem med din sygdom og i fortjener bare at blive en lille familie med et fælles barn, men håbet er der forhåbentlig stadig!

Jeg føler med jeres lille familie

Knus

Mange tak skal du have. Det var bestemt heller ikke det vi havde troet ville ske. Når man er så langt i en graviditet, regner man jo ikke med at noget går galt, det er ligesom forbeholdt før uge 12. Vi havde endda ventet med at offentliggøre graviditeten til 16+6, for så følte vi os sikre, men sørme om det ikke gik galt lige præcis dagen efter!
Naddi

Indlægaf jimmar » lør, 10. november 2007 14:33

Ja livet er sgu ærlig talt dybt uretfærdigt nogen gange.

Har I fået go for at I må prøve at blive gravide igen eller hvor lang tid skal der gå?? Puha det er jo ikke engang ret lang tid siden alt det her er sket, så man skal selvfølgelig også lige have lov til at komme ovenpå igen.
Termin d. 25/6-08 1. barn Nicolai kom til verden d. 2/7 kl. 13.12
jimmar

Indlægaf brud2008 » lør, 10. november 2007 15:15

Læste jeres beretning,hvor var det godt i fik nogle dejlige timer med jeres søn,som i kan have med jer for altid.Føler med jer.Håber det lykkedes for jer :D
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf Tut » lør, 10. november 2007 15:29

Tak for din beretning!
Jeg har læst den med stor medfølelse, da jeg selv har været flere forløb igennem!

hilsen Tut (mor til englebørn)
Tut

Indlægaf Naddi » lør, 10. november 2007 17:14

Mht til ny graviditet, så er der flere ting der lige skal tages hensyn til. først så er der jo kroppen, men mht til den har vi allerede fået go for at prøve igen.

Men så er jeg jo også syg, og mht til sygdommen skla jeg lige igennem en knoglemarvsbiopsi, før de vil sige mere. Jeg bliver nød til at tage mine sprøjter et år yderligere fra jeg bliver gravid, så vi skal lige se om det er realistisk først.

SÃ¥ jeg venter lige lidt, som vi jo skal.
Naddi

Indlægaf Naddi » lør, 10. november 2007 17:15

jimmar skrev:Ja livet er sgu ærlig talt dybt uretfærdigt nogen gange.

Har I fået go for at I må prøve at blive gravide igen eller hvor lang tid skal der gå?? Puha det er jo ikke engang ret lang tid siden alt det her er sket, så man skal selvfølgelig også lige have lov til at komme ovenpå igen.

Og ja, livet kan virkelig være "en bitch" som nogen siger. Jeg syntes bestemt heller ikke det her er retfædigt, eller burde overgå nogen. hverken vi eller andfre!
Naddi

Indlægaf Drine » søn, 11. november 2007 21:01

pu ha sikke en beretning :cry:

det beviser endnu engang hvor meget vi skal hversette de lykkelige stunder vi har. Jeg er utrolig ked af det du har vaeret igennem :cry: men jeg vil samtidig sige tillykke med din :angel13: han var virkelig fin :D

Jeg er selv i slutningen af 20 uge og skal til gennemscanning i morgen tidligt, jeg haaber inderligt at alt er som det skal vaere, hvad skete der med jeres lille dreng siden i maatte bringe ham til veden saa tidligt ? du skal selvfolig ikke svare hvis jeg kommer for taet og hvis det er tilfeldet er jeg virkelig ked af det ...

Jeg sender jer mine varmeste tanker og onsker jer alt held og lykke.

Sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf Naddi » søn, 11. november 2007 21:41

Elias havde en forsnævring af tissemanden, så når han drak fostervand kunne han ikke tisse det ud igen. Derfor var hans blære alt alt for stor, og da der ikke kunne være mere væske i blæren, løb det tilbage i hans nyrer, som blev helt ødelagte af det.

Og som de fleste jo ved, så kan man ikke leve uden nyrer, og man kan desværre ikke transplantere babyer, så han var dødsdømt. Vi fik derfor valget om at afbryde nu, og skåne ham for en masse smerte, eller føde ham til termin, hvor han ville dø kort efter fødslen, og ville have store smerter i den tid han så levede.

Det er ikke et svært valg egentlig, det er konsekvensen af valget der er svært - Alle forældre ønsker jo at skåne deres børn for smerte.
Naddi

Indlægaf Drine » søn, 11. november 2007 22:11

pu ha... sikke et shok det må have været :cry:

Jeg syntes helt bestem at I gjorde det rigtigt at skåne ham for så meget smerte som muligt.

Jeg håber at at når tiden er inden til din næse gravditet at alt lykkes for jer.

Mange tanker og knus her fra..
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf pivpiv » ons, 14. november 2007 13:14

Jeres lille Engel sætter store spor med hans små fødder.
Du beskriver det hele rigtigt flot.
Knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Nina » tors, 15. november 2007 10:36

Hej Naddi

Ja jeg har jo fulgt med dig på sidelinien under hele forløbet med jeres lille mirakel Elias. Jeg håber at lægerne vil give dig grønt lys, så i kan få opfyld jeres største ønske.
Knus Nina

Mor til Nikolai 2001
Emma Sofie 2003
Josephine 021106-201106
Nina

Geografisk sted: Fuglebjerg

.

Indlægaf salem » fre, 16. november 2007 20:15

føler rigtig meget med dig og håber at du snart bliver gravid igen.
Billede
salem

Geografisk sted: vejle

Indlægaf dais » søn, 02. december 2007 20:38

jeg har læst det du skrevet og jeg kan se hvad du mener det er hårdt, har selv prøvet det mit første barn levede desværre bare ikk
Sofie født 8/2-05
Nicklas født 7/11-07
dais

Tilbage til Fødselsberetninger