BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Da Bror kom til verden (hjemmefødsel)

Skriv din personlige fødselsberetning her.

Da Bror kom til verden (hjemmefødsel)

Indlægaf burri » man, 23. oktober 2006 22:22

Den 25. september 2005 kl. 6.44 fødte jeg, efter en noget langtrukket opstart, Bror, ved en fantastisk hjemmefødsel.

Jeg havde hver nat en hel uge haft â€
burri

hjemmefødsel..

Indlægaf risaskak » ons, 15. november 2006 13:45

ja jeg har også født hjemme og kan kun give dig ret i at det er bare det beste.. her i vestsjælands amt er der så bare en hjemmefødels ordning så man er til knyttet den samme jordmor igennem hele graviditeten under fødslen og bag efter kommer hun også forbi.. jeg fødte hjemme natten til den 4 oktober.. jeg kan ikke skrive lige så meget om min fødsel som du kan for min gik vildt hurtig og jeg var slet ikke klar da jeg fødte 10 dage før tid og var sten sikker på at jeg skulle da minst gå en uger over tid, men nej jeg havde ikke nogle plukveer det har jeg faktisk slet ikke haft i hele graviditeten men de kom pludeselig kl.23.30 så vi stenede lige lidt film i sofaen kl.00.30 ringede jeg til min jordmor og bar hende komme og til min mor som skulle komme med voksdug og madras og hun skulle også være med til fødslen kl.3.30 tog veerne til og kl. 4.15 gik vandet et minut efter fik jeg prasseveer og kl 4.23 havde vi en dejlig lille pige mere så det gik så hurtigt at jeg næsten ikke nåede at tænke for jeg stenede tv(havde lige købt to film jeg gerne ville se..hehe).. jeg næsten ikke nogle smerte (vildt nok) for med den første gjorde det vildt ondt men det gik også hurtiger.... så vi spiste morgen mad og hyggede lidt min mor tog storesøster med hjem da hun vågnede kl.7 og så gik vi i seng og sov.. sener tog jeg op og handlede og mødtes med min veninder i centeret så vi gik lige på cafe' det var bare super hyggeligt...(jeg havde det bare super godt) :razz:
risaskak

Indlægaf Drine » ons, 10. oktober 2007 09:18

Hvor er det da bare en fantastisk beretning, tak fordi du har delt den med os :D og tillykke med lille bror :D

Knus Sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf pivpiv » ons, 10. oktober 2007 11:22

Hvor er det bare en smuk beretning.
Tusind tak for du ville dele den med os og stort tillykke med Bror.
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Sanne_Middelfart » tirs, 13. november 2007 14:15

Sikke en smuk beretning, og fantastisk godt skrevet!

Sanne
Sanne_Middelfart

Indlægaf Naddi » tirs, 13. november 2007 16:36

Jeg mener at jeg har læst din beretning et andet sted, men nu vil jeg lige skrive det her - Det er virkelig flot skrevet, og der er bare en ro over hele forløbet, der får mig til at tænke "Det er lige sådan der jeg vil have det også"

Rigtig godt skrevet, og tillykke med Bror, han må være stor efterhånden?

Nadja
Nadja - Mor til Sebastian fra juli 2002 og Englen Elias fra oktober 2007.
Naddi

Geografisk sted: Bønnerup Str. - V. Grenå

Tilbage til Fødselsberetninger