BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

42+3, smertefuld fødsel, der endte så lykkeligt :-)

Skriv din personlige fødselsberetning her.

42+3, smertefuld fødsel, der endte så lykkeligt :-)

Indlægaf Finesmor » fre, 16. februar 2007 22:56

Jeg havde termin d.16 marts 2003, men dagen kom og gik uden en baby. De næste uger var hÃ¥rde, idet jeg hyppigt følte, at baby bevægede sig for lidt eller slet ikke og jeg nÃ¥ede de næste to uger at fÃ¥ kørt to strimler, men heldigvis var der ingen problemer. Endelig d.31. marts skulle jeg til samtale pÃ¥ OUH for at aftale igangsættelse. Jeg blev bedt om at møde op næste dag kl.8 og fik udleveret en brochure, hvor der stod, at igangsættelse kunne strække sig over 3 dage derefter pause en dag og sÃ¥ igen 3 dage. NÃ¥, men vi mødte op tirsdag kl.8 og jeg fik sat en stikpille op og kunne derefter tage hjem, men skulle møde op igen kl.16. Efter en eftermiddag med en times lur og en masse buskørsel, fik jeg sat stikpille nr. 2 op. Kl.17.30 stod jeg og ventede pÃ¥ min kæreste pÃ¥ banegÃ¥rden (har arbejder i Kbh og vi bor i Odense) og pludselig fik jeg en ve. Oh jubel . Veerne fortsatte med lange mellemrum hele aftenen og jeg tænkte flere gange, at dette vehysteri var stærkt overdrevet, for jo, det gjorde da ondt, men slet, slet ikke sÃ¥ meget som jeg havde troet. I løbet af natten blev veerne slemmere, men i starten sov jeg i minutterne mellem dem. Og det kunne sagtens være perioder af 15 min. Hen imod kl. 4 begyndte jeg at stÃ¥ under bruseren, da det dulmede lidt, men der var stadig længe mellem veerne. PÃ¥ det tidspunkt var jeg gÃ¥et 17 dage over tid, og syntes ikke det var sjovt længere, sÃ¥ jeg bestemte, at veerne var ægte (selvom jeg inderst inde nok var klar over, at de ikke var helt gode nok) og ville pÃ¥ hospitalet kl. 6. Jeg havde i forvejen en tid kl.8 til igangsættelses-pille nr. 3, sÃ¥ de par timer kunne ikke gøre den store forskel.

Vi kom ud på OUH og blev modtaget af afdelingsjordemoderen, som var så super god og dygtig. Hun undersøgte mig og måtte desværre fortælle, at de â€
Finesmor

Indlægaf pivpiv » lør, 17. februar 2007 22:13

Hvor er det bare dejligt at læse at I er klar til at gøre jeres datter til storesøster på trods af den fødsel.
Det er utroligt hvad man kan "glemme" når endelig man har fået de små pus ud til sig.

Jeg havde selv en grim fødsel og da JM i sjov sagde om jeg skulle have flere børn svarede jeg Ja selvfølgelig*GG*

Held og lykke, jeg håber snart I får to streger!
pivpiv
Site Admin

Tilbage til Fødselsberetninger