.. er efterhånden så småt ved at trænge sig på.
Jeg ved ganske vist at der er nogle måneder til endnu, og jeg endnu er i god tid, men jeg ser frem til fødslen og vil gerne være godt forberedt, så jeg ikke skal stresse med at pakke en taske og halse ud af døren uden at vide, at der bare er styr på det hele.
Tasken SKAL bare stå pakket, og babys værelse skal helst være nogenlunde færdig, hvilket vi kæmper hårdt med lige nu, da vi pt bruger babyværelset til soveværelse, pga ombygning i vores kommende soveværelse.
Jeg tænker bare lige, hvormeget har I andre efterhånden styr på af pusleplads, babyværelse, autoudstyr (til når baby skal fragtes hjem fra hospitalet), sengeplads den første tid -og til senere, tøj, legetøj mm.
Jeg føler ikke jeg rigtigt kan få styr på noget før end vi kan flytte ud af babyværelset og jeg kan handle reol/kommode/skab eller hvad der nu skal stå derinde, alle de babyting vi har fået står også bare i sorte sække på loftet, da jeg slet ikke kan overskue at kigge i dem, når jeg alligevel ikke kan få lagt tingene på en plads.
Jeg ved godt at jeg har 3-3,5 måned endnu (forventer han kommer lidt før tid af hensyn til den store knægt) og der er masser af tid til at gøre det hele klar, men jeg er bare HELT klar til at få lavet det hele NU!
Jeg glæder mig vildt til jeg skal i gang med at indrette værelset, og jeg er da også så småt begyndt at kigge på forskellige møbler, men når jeg alligevel ikke kan købe noget, så bliver jeg bare lidt frustreret (der kan nemlig snart ikke stå mere ude på loftet, der er jo også det meste af vores tøj, samt vores rigtige seng (sove pt. på en sovesofa, hvilket ikke er vildt behageligt i længere tid) og meget andet skrammel.
Hvorlangt er I andre efterhånden kommet med forberedelserne -og har I gjort jer nogle tanker om selve fødslen?
Annemor