af Snebold » tirs, 20. juli 2010 16:40
Hvor er jeg ked af at høre du har det så dårligt.
Kan kun tilslutte mig det de ander siger:Tal med din læge, han vil kunne hjælpe.
Er det muligt du kan tale med din mand om det, uden I kommer op at skændes? For det er da også vigtigt at han ved hvordan du har det. Alle skændes -det gør vi også herhjemme, men i "fredstid" er det måske muligt at få sat ord på uden det ender galt.
Ang. psykolog så går jeg jo hos en, og jeg er rigtig glad for det. Jeg så først en kvindelig psykolog, som jeg ikke faldt i hak med, men da jeg skiftede så var det bare så godt. Her kan jeg lukke alle mine tanker ud, uden at blive "dømt" og han kan stille spørgsmål så jeg får lidt perspektiv på tingene og bedre kan håndtere mine problemer. Så kan kun anbefale det.
Og for at slå en ting helt fast: Du er den bedste mor dine børn kan få!!! Du skal være der for dem i mange år frem. Jeg kan sagtens forstå at der må være hårdt med to små størrelser og at tiden til dig selv er knap, men det liver bedre igen. Når de bliver lidt større får du mere tid, og indtil da kan du måske finde en måde at få lidt hjælp/ aflastning så du kan få noget kvalitetstid med dig selv.
Skriv endelig herinde igen, hvis du føler du har behov for at læsse af.
Kh. Snebold

Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet