BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

selvmordstanker

når en fødsel nærmer sig har man mange tanker og spørgsmål, her er der plads til dem alle

selvmordstanker

Indlægaf nunu88 » søn, 18. juli 2010 21:26

Jeg har det skidt. af h til hvis jeg skal være ærlig.. ønkser ikke at leve mere,,, har grædt så meget at mine øjne gør ondt og har hovedpine...

kan i måske hjælpe med at fortælle hvilke piller man skal ta for at dø? udover sovepiller.?
Nunu, så har jeg født en dejlig dreng Mahmoud:) 24/4-09

Gravid igen:) Termin 29/6-10

Fødte Jacob den 22/6-10 :)
nunu88

Re: selvmordstanker

Indlægaf nunu88 » søn, 18. juli 2010 21:33

der skal lige siges at jeg ikke har spist hele dagen.. og vil heller ikke.. så tror ikk til der går længe til jeg falder om. !!

nunu88

Indlægaf pivpiv » søn, 18. juli 2010 22:36

Hvor er din mand henne??
Hvad med dine drenge? De har brug for deres mor.
Ring til lægen og bed om hjælp. Du har stærkt brug for hjælp.
Hvad gør at du har det så skidt??

Fortæl og lad os hjælpe dig.

Mange kram
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf elefantus » man, 19. juli 2010 11:47

Du bliver nødt til at få snakket om dine tanker og meget vigtigt komme til en læge i en fart.
Som pivpiv skriver - dine drenge har brug for deres mor og hvor er far henne ?

Kram..
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf Snorre » man, 19. juli 2010 17:10

Hvordan står det til i dag?
Jeg tænker at du måske kan have fået dig en fødselsdepression... det er rigtig vigtigt, at du får dig noget hjælp!
Kan du prøve at sætte ord på, hvad det er, der gør dig så ulykkelig ?
Du skal ikke tænke i selvmordstanker, du skal tænke på dine drenge og alle de mennesker, der holder af dig.
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf nunu88 » man, 19. juli 2010 17:26

Jeg skændtes med min mand... og vi var så tæt på at skilles. min familie er på ferie i libanon... manden ringede til dem og sagde at han ikk vil ha mig mere osv... så ville min far snakke med mig men jeg gad ikk snakke med nogen for altid når der sker noet skælder han mig bare ud.. !! det ikk det at jeg var oppe og skændes med min mand.. men det bare det at min familie ikk er der for mig når jeg virkelig har brug for dem.. de fik mig ikk til at føle mig elsket el ønsket i deres liv.. ja altså selvom det er ens skyld man begynder at skændes så behøver man ikke lyde som om jeg er dårlig og gør alt forkert... følte at de elsker min mand mere end de elsker mig.. :evil: og det er ikk en god følelse. mine øjne er helt hævede fra igår... måske vil børnene få det bedre uden mig.. for nogengange tænker jeg at det synd de har en mor som mig... :roll: jeg ved ikke hva der sker med mig. jeg går ikk ud jeg laver ikke andet end at passe på børn... jeg har ikk tid til mig selv mere.. det handler ikk om mig mere... det handler kun om mine børn... og jeg er altid sur! kan ikk gøre for det.. ved ikk hvorfor.. føler mig ikk glad, dt os en af grundene jeg kom op og skændes med min mand... men min søs sagde os noet om fødselsdepression ... men hva kan lægen gøre ved det?? jeg har læst lidt at man kan snakke med psykolog.. og det har jeg ikk lyst til!! altså ja dt går bedre idag og er blevet venner med manden...

nunu88

Indlægaf nunu88 » man, 19. juli 2010 17:32

ja og det går mest udover min ældste søn, jeg skælder ham ud når han gør en enste ting forkert istedet for at snakke til ham stille og roligt.. lidt efter tænker jeg hvorfor jeg gjorde dt? er virkelig bange for at han kommer til at hade mig? dt fandme os hårdt at få børn ligeså hurtigt efter hinanden... aldrig gør dt el tænk på det! man bliver helt skør!

nunu88

Indlægaf Annette1975 » man, 19. juli 2010 20:08

Det er da forfærdeligt at du har det sådan. Jeg syntes det er rigtigt vigtigt at du ringer til din læge i telefontiden i morgen og fortæller ham hvad der sker inde i dig lige nu, så er jeg sikker på at du kan få en akut tid samme dag eller dagen efter. Du skriver at du ikke vil gå til psykolog, jeg syntes at du skal høre hvad din læge har at sige og hvis han anbefaler psykolog så syntes jeg at du skal give det en chance for din egen skyld og bestemt også for dine børns skyld. Det kunne jo være at du fik det bedre at det og derved vil dine børn også få en mor der har overskud til dem og bliver gladere.

Jeg fandt et link om fødselsdepression som du kan læse: http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/ ... ession.htm men eg syntes altså at du skal skynde dig at ringe til din læge i morgen for det er vigtigt at du får snakket med nogle professionelle om det her. Prøv at tænk hvis din mand og dig kommer op at skændes igen og du så gør alvor med dine selvmordstanker, så skal dine børn leve uden deres mor resten af deres liv og det kan måske forhindres hvis du søger professionel hjælp.

Men læs endelig af herinde, vi er her for at lytte til hinanden og bakke hinanden op, men jeg håber virklelig at du ringer til din læge det er vigtigt at du gør det og du skal ikke pynte på sandheden du skal fortælle præcist hvad der foregår inde i dig lige nu.
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf Snebold » tirs, 20. juli 2010 16:40

Hvor er jeg ked af at høre du har det så dårligt.
Kan kun tilslutte mig det de ander siger:Tal med din læge, han vil kunne hjælpe.
Er det muligt du kan tale med din mand om det, uden I kommer op at skændes? For det er da også vigtigt at han ved hvordan du har det. Alle skændes -det gør vi også herhjemme, men i "fredstid" er det måske muligt at få sat ord på uden det ender galt.
Ang. psykolog så går jeg jo hos en, og jeg er rigtig glad for det. Jeg så først en kvindelig psykolog, som jeg ikke faldt i hak med, men da jeg skiftede så var det bare så godt. Her kan jeg lukke alle mine tanker ud, uden at blive "dømt" og han kan stille spørgsmål så jeg får lidt perspektiv på tingene og bedre kan håndtere mine problemer. Så kan kun anbefale det.
Og for at slå en ting helt fast: Du er den bedste mor dine børn kan få!!! Du skal være der for dem i mange år frem. Jeg kan sagtens forstå at der må være hårdt med to små størrelser og at tiden til dig selv er knap, men det liver bedre igen. Når de bliver lidt større får du mere tid, og indtil da kan du måske finde en måde at få lidt hjælp/ aflastning så du kan få noget kvalitetstid med dig selv.
Skriv endelig herinde igen, hvis du føler du har behov for at læsse af.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Stinna30 » tors, 22. juli 2010 19:09

Kære nunu

Jeg håber, du har fået talt med din mand eller din søster eller din læge. Det er så vigtigt, at de ved, hvordan du har det, så du kan få noget hjælp. Det lyder, som om det hele er for meget for dig, og uanset om du har en fødselsdepression eller ej, så er det vigtigt, at du får talt med nogen og forstår, at det er vigtigt, at du er til, for der ER en masse mennesker, der elsker dig og bekymrer sig om dig, selvom det kan virke ligegyldigt, når du er ked af det og ikke føler dig elsket. Dine drenge elsker dig helt sikkert, selvom du kan være en sur mor indimellem. Jeg håber, du i det mindste kan betro dig til din søster.

Knus Stinna
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Babywanted » man, 26. juli 2010 20:39

Tilslutter mig andres gode svar og håber snart at kunne læse, at du har snakket med lægen...

Klem
Lykkelig mor til 2 drenge
Brugeravatar
Babywanted

Geografisk sted: Ã…rhus

Tilbage til Fødsel