Hej
Jeg kan sagtens huske at det gjorde sindsygt ondt og jeg husker presseveerne som de værste, da jeg ikke måtte presse, fordi min datter ikke lå som hun skulle. Men jeg kan ikke ligefrem genkalde dem....og kunne jeg det, havde vi nok ikke skulle have nummer 2 om 5 uger
Men det skal lige nævnes at jeg ikke kom godt ud af det med jordemoderen, jeg var dødnervøs pga en meget problematisk graviditet, og jeg skulle føde et levende og et dødt barn på en gang og det mødte jeg ingen forståelse for overhovedet. Så jeg tror også usikkerheden og nervøsiteten kan være med til at forstærke hele oplevelsen og det var skisme skrækkeligt. Jeg svor, jeg aldrig ville gøre det igen og at det i såfald skulle være KS, men her er vi
Nu er jeg mere afklaret med det, jeg ved ihvertfald, nogenlunde, hvad der venter, og jeg ved, at skulle den samme jordemoder dukke op, så ryger hun ud til højre (det er vidst, noteret i mine papirer....hm hm). Havde jeg ikke været så s.... ræd og havde jeg kunnet rejse mig fra sengen, havde hun fået et spark bagi.
Men til pointen, ja det gjorde skisme ondt, har aldrig prøvet noget lignende og kan heldigvis ikke genkalde mig smerterne.
Heldig mor til en og en i vente.