Hej alle sammen.
Har brug for at lufte lidt ud. Jeg havde termin i lørdags men der er endnu ingen tegn på noget.
På fredag har jeg en tid til en scanning og en lægesamtale og der er blevet sagt til mig at jeg kun må gå en uge over tiden. Hvis jeg bliver sat igang bliver det ikke medicinsk men med et vandkateter som skal udvide mig.
Blev også sat i gang ved min første fødsel som endte med et akut kejsersnit og jeg er meget nervøs for at skulle ende med et kejsersnit igen.
Ville lige af praktiske årsager hører hvordan en igangsættelse ville foregå denne gang og om min mand måtte være hos mig efter jeg er blevet sat igang. Jeg fik den besked af efter igangsættelse vil jeg blive overført til svangreafsnittet indtil der er gang i min fødsel. Og der gælder besøgstiderne i stil med dem som der er på en barselsgang. Det vil sige at min mand ikke må være hos mig imellem besøgstiderne. Jeg kan bare ikke overskue at skal ligge derude og vente på at der sker noget- vil meget gerne have en ved min side som støtte. Men sådan kan det ikke være og det gør mig endnu mere utryg og nervøs.
Så jeg håber virkelig at min fødsel starter af sig selv så jeg ikke skal ligge derude alene men tiden er jo ved at løbe ud selvom det først er fredag formiddag jeg skal derud.
Så der er bare at håbe på at jeg får veer i løbet af det næste døgn.
Hilsen Mulle