BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Nyt englebarn er kommet til verden..

Et sted hvor du kan skrive om dit englebarn.

Nyt englebarn er kommet til verden..

Indlægaf hon1974 » tors, 17. november 2011 20:34

Hej

Så må jeg desværre melde mig under fanerne som englemor.. :crybaby:

I mandags d. 14. november kl. 05.19 kom vores lille datter Simone til verden - født alt for tidligt i 24. uge..

Hun overlevede desværre ikke fødslen, som gik meget stærkt. Jeg vågnede halv tre om natten og skulle på toilet. Fik lidt ondt ved skambenet og lidt blodigt udflåd. Ringede til fødegangen af 2 omgange, da jeg pludselig begyndte at bløde mere som mens. Vi skulle komme derind. Smerterne kom og gik med jævne mellemrum. Vi var der ca. halv fire og 10 minutter efter gik vandet. Veerne tog kort tid efter til, og de kunne intet stille op.. Kun 3 timer efter at jeg vågnede og skulle tisse, var hun født - vores dejlige lille pige.. Hun lignede bare en lille bitte baby som lå og sov..

Vi har idag været i sygehuskapellet og lagt hende i hendes lille bitte kiste, og i morgen skal hun begraves.. Det er ufatteligt hårdt og jeg synes, det er meget svært ikke at kunne mærke hende inde i maven længere.. Det føles så tomt.. :cry:

Jeg er SÅ ulykkelig og kan slet ikke forstå, hvorfor hun ikke måtte opleve livet sammen med os - især efter alt hvad vi har været igennem for at få et barn.. Det er SÅ uretfærdigt! :cry:
Mor til den lille englepige Simone, som blev født alt for tidligt i 24. uge.. Venter endnu et lille mirakel til december 2012

Billede

Billede
hon1974

Geografisk sted: Videbæk

Re: Nyt englebarn er kommet til verden..

Indlægaf Helle » tors, 17. november 2011 21:00

Hvor er jeg ked af det på jeres vegne :crybaby:

Jeg kan slet ikke finde ord....

Jeg vil tænke på jer i morgen og sende en masse tanker op til jeres Simone i himlen!

En masse knus herfra!
Billede
GODKENDTE D.11/11 2011
Brugeravatar
Helle

Geografisk sted: Holstebro

Indlægaf Snebold » tors, 17. november 2011 21:16

Åh nej, det gør mig så ondt hon, at du nu også hører til i denne gruppe.
Alligevel vil jeg ønske dig Tillykke med din lille datter :love7: Du er blevet mor og vil altid og for evigt bære din datter med dig i dit hjerte.
Jeg husker tydelig den fortabte følelse da vi lagde Linus i kisten, det var så forkert og det rev mit hjerte ud at måtte gå fra ham for sidste gang. Jeg håber I får en god dag i morgen og får taget en god afsked med Simone på hendes sidste rejse. Det betyder så meget at få gjort det man føler er rigtigt.

Måske er det lidt tidligt og måske ved du det allerede, men vil alligevel lige nævne de steder jeg følte jeg fik aller mest hjælp i sorgen. Landsforeningen Spædbarnsdød ( http://www.spaedbarnsdoed.dk/ ) er fantastisk og det er i det selskab jeg stadig føler mig mest hjemme. Der er også http://www.smaa-engle.dk/ som er et forum lidt som dette, men det er et lukket forum og kun for forældre der har mistet, der er der altid nogen som forstår og er klar til at støtte.

Jeg håber du har dine kære omkring dig i den svære og umulige tid der nu kommer.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf stinapigen79 » fre, 18. november 2011 00:34

ej det er jeg virkelig ked af at høre ved ikke helt hvad man skal sige men et lille tillykke alligevel får du men vil helt sikkert tænke på dig imorgen og den svære tid i nu skal igennem :-(
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf zoo » fre, 18. november 2011 08:20

Åhh nej. ....det er jeg rigtig ked af at høre. Jeg ved slet ikke hvad jeg sige....men sender mange knus herfra
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Xenias mor » fre, 18. november 2011 09:32

Kære hon1974,,,,,,,,det gør mig såååååå ondt :-( du var nemlig en af de piger som testede positiv i Juni ligesom mig derfor kan jeg tydelig huske dig og så var vi jo ligeså lang henne. Jeg kan slet ikke forstille mig hvordan du / i har det men mine tanker er hos jer...knus
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Indlægaf Stinna30 » fre, 18. november 2011 11:05

Kæreste hon1974

Hvor gør det mig ubeskriveligt ondt, at jeres lille datter kom til verden alt for tidligt og skulle herfra igen med det samme. Jeg håber, I finder hjælp og støtte hos nogle af de foreninger, Snebold foreslår.

Knus og mange tanker
Stinna
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Panna » fre, 18. november 2011 14:12

Åh nej, hvor er det dog forfærdeligt. Det gør mig virkeligt ondt at læse din beretning. :cry:

Jeg håber at du får taget ordentligt afsked med lille Simone i dag.

Knus fra Panna
Start: marts 07
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 pos, GUL
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Ansøgning adoption 16/10-10
Godkendt 29/2-12
Panna

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf Katten » fre, 18. november 2011 20:44

Åh nej hvor gør det mig bare ondt, intet menneske skulle være nød til at gå det igennem du og din familie nu skal igennem. Det er utrolig sørgeligt når et så nyt liv stopper før det overhoved er begyndt :cry: Jeg håber du vil få al den hjælp du har behov for til at komme ud på den anden side og du kan jo selvfølgelig altid komme herind og finde en tristende skulder.
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Indlægaf MÃ¥neblomst » lør, 19. november 2011 10:40

Det gør mig så ondt, at I skulle miste jeres smukke Simone. Tillykke med jeres datter og jeg håber. at I støtte omkring jer til at komme igennem denne svære tid.
Knus og tanker herfra
Billede

Smed pillerne i april 08.
1. IVF lang - ÆO aflyst
2. IVF/ ICSI kort BP positiv...bio
3.ICSI kort BP - neg
4. ICSI lang BP positiv...bio/sa
1. fryse - ruger på et 7-cellet æg - BP 28/11- positiv ca. 4000
MÃ¥neblomst

Geografisk sted: Ringe, Fyn

Indlægaf pivpiv » søn, 20. november 2011 21:23

Stort tillykke med jeres lille Simone.
Det gør mig usigeligt ondt at hun ville til verden alt for tidligt og hun derfor måtte have vinger.
Der er ingen ord eller noget som helst som kan lindre jeres sorg, men ligemeget hvad du har på hjertet så vil der altid være plads til dig, simone, sorgen, glæden - ja det hele herinde.

MÃ¥ jeres lille engel hvile i fred og lade hendes mor og far vide at hun er hos dem i deres hjerter.
Knus og kram
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf hon1974 » man, 21. november 2011 19:37

Hej piger

Mange tak for jeres søde beskeder.

Simone blev begravet i fredags og det var en utrolig hård, men også god dag.

De værste tidspunkter var, da vi skulle bære hendes lille kiste ud til bilen (min bror kørte med kisten for os, da vi selv ikke kunne), og da vi sænkede kisten ned i graven.

Det var næsten ikke til at bære, og jeg brød helt sammen i gråd..

Vi havde valgt, at det kun var de allernærmeste (forældre og søskende med påhæng), der var med, og det var det rigtige valg. Der var masser af bårebuketter fra resten af vores store familier og fra naboerne, og gravstedet blev flot pyntet.

Vi tog hjem til os efter begravelsen og fik kaffe m.m. og sad og snakkede om alt muligt og fik også grinet lidt.

Da vi blev alene igen, var vi begge helt færdige og endte med at gå tidligt i seng. Vi har det meget op og ned og kan både græde og grine indenfor samme time, men det er ligesom blevet lidt lettere efter, at Simone er blevet begravet.

Jeg har fået besked fra kommunen om, at jeg har barsel til og med 20. februar, fordi hun er født efter 22. uge, og den barsel har jeg tænkt mig at holde, så jeg har tid til at komme ovenpå igen. En tidligere klassekammerat fra folkeskolen har en alternativ klinik og har tilbudt mig gratis terapi hos hende, når jeg har fået det lidt på afstand, og det har jeg takket ja til. Vi vil også henvises til psykolog, når vi lige er kommet lidt ovenpå, så vi kan få bearbejdet vores sorg.

Jeg har også meldt mig ind på smaa-engle.dk og venter på, at landsforeningen for spædbarnsdød skal kontakte os.

Jeg savner Simone ufatteligt meget og har ligenu svært ved at se, hvordan vores fremtid kan blive lykkelig uden hende.. Vi håber selvfølgelig, at vi kan gøre hende til storesøster på et tidspunkt, men tanken om, at vi måske aldrig vil få andre børn end hende, er slet ikke til at bære..

Hvor er livet dog nogengange ufattelig uretfærdig! Jeg var lige begyndt at turde tro, at det virkelig skulle lykkes for mig at blive mor til en dejlig lille pige og var begyndt rigtig at glæde mig, og så skete det værste øjeblik i mit liv! Det er meget svært at se positivt på fremtiden, når man hele tiden skal ned med nakken, når noget godt sker i éns liv..

Og jo jeg er jo blevet mor, men min lille pige er ikke hos mig.. Håber virkelig vi kan få en forklaring på, hvorfor vi ikke måtte beholde hende.. Jeg ved allerede nu, at den næste graviditet (hvis jeg er så heldig at blive gravid igen) vil blive fyldt med nervøsitet og angst for, at det skal ske igen..

Puha, så fik jeg vist lige lettet mit hjerte lidt.. Har så mange tanker i mit hoved, som det er svært at holde styr på..
Mor til den lille englepige Simone, som blev født alt for tidligt i 24. uge.. Venter endnu et lille mirakel til december 2012

Billede

Billede
hon1974

Geografisk sted: Videbæk

Indlægaf stinapigen79 » man, 21. november 2011 22:47

det er iorden du letter af herinde det er hvad vi er her for vi føler med jer kan kun sige ved ikke hvad du går igennem men jeg er kun glad for jeg mistede hvor jeg gjorde.
sender et mega kram til dig :-)
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf Snebold » tirs, 22. november 2011 08:20

Hvor er jeg glad for at høre at begravelsen gik godt. Det er hårdt for det bliver så definitivt og på en eller anden måde så virkeligt. Som om det bare var en ond drøm før, nu er der ingen vej tilbage.
Selvfølgelig skal du have barsel, dejligt at det er gået helt af sig selv. Du har brug for at få tid til Simone, også selv om det er på en helt anden måde end det skulle have været. Du er jo blevet mor og den rolle skal du finde dig selv i og så skal du have tid til at sørge, på godt og ondt.
Jeg er glad for at høre at der er taget kontakt til Landsforeningen Spædbarnsdød, deres rådgivere er så dygtige. De første gange jeg talte med min rådgiver kunne jeg stort set ikke tale, bare græd og græd. Men det er netop sorgen og tabet der er plads til der, og det er dejligt.
Jeg vil også sige, skriv her (eller på små engle) så meget du orker. Vi lytter gerne.
Knus, Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Annemor » tirs, 22. november 2011 14:19

Kære hon1974

Stort tillykke med jeres lille Simone og jeres titel som forældre.
Hvor er jeg dog ked af, at I ikke skulle få lov at leve et langt og lykkeligt liv sammen med hende.
Jeg har lige læst hele tråden, og jeg stortuder :cry: i øjeblikket, så jeg dårligt kan se skærmen. Det må være det mest forfærdelige at miste sit barn -jeg har ikke kunnet forestille mig noget værre end dét, siden jeg blev mor for første gang.

Dejligt at du kan være på barsel tl februar, så du har tid...
Tid til dig og din mand -og jeres lille Simone!

Du kan altid læsse af herinde.

Jeg lytter.
Jeg sender jer kærlig tanker.
Jeg fælder en tåre for jeres lille Simone og det I nu må igennem.

Annemor
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Næste

Tilbage til Englebørn