BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Min søn er død

Et sted hvor du kan skrive om dit englebarn.

Min søn er død

Indlægaf Snebold » tors, 10. september 2009 12:12

Det her er nok den værste update jeg nogensinde kommer til at skrive.
Efter en lang og svær fødsel, endte det med kejsersnit.
Pomfritten / Linus gav enkelte gisp fra sig og stoppede så med at trække vejret. Han blev taget med ud bagved hvor de forsøgte med genoplivning, men uden held. Så mens de rodede rundt inden i mig for at tjekke for tegn på kræft, lå min søn og døde i rummet ved siden af.

Vi er i øjeblikket indlagt på svangreklinikken, men bliver nok udskrevet i morgen. Vi har Linus hos os det meste af tiden. Han er den smukkeste lille dreng, så fredfyldt som om han sover.

Vi må nok tage afsked med ham i dag eller imorgen, idet han skal obduceres. Det var nemlig ikke den hårde fødsel der er årsagen til hans død. De mener han må fejle noget, der gjorde umuligt for ham at overleve uden for min mave.
Vi er selvfølgelig helt knuste både min mand og jeg. Der kommer nok nogle flere indlæg om forløbet senere, efterhånden som jeg skal til at bearbejde det hele.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf dat » tors, 10. september 2009 12:24

Åh nej Snebold, det er bare ikke sandt!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er helt knust, jeg ved slet, slet ikke hvad jeg skal skrive. Jeg er simpelthen så ulykkelig og knust på Jeres vegne, jeg kan slet ikke begribe det.
SÃ¥ utroligt mange tanker, kram, knus fra Dat
KH Dat
dat

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf MAT » tors, 10. september 2009 12:28

Nej, nej, nej, nej, nej! Ved slet ikke, hvad jeg skal sige! Det må være det mest forfærdelige, man kan opleve. Snebold, du har al min medfølelse og omsorg, selv om det nok ikke hjælper stort. Jeg håber, at I får masser af hjælp til at bearbejde jeres tab, og at I kan finde støtte hos hinanden.

Det er simpelthen ren og skær uretfærdighed, og ingen mennesker burde opleve at være i den situation, du er i lige nu. Jeg kan slet ikke finde på andet at sige...

Masser af trøst, knus, kram og medfølelse...
Spontant gravid efter næsten to års forsøg :D

Blev mor til verdens skønneste dreng 06.05.2010!
MAT

Indlægaf Katrine-mor » tors, 10. september 2009 12:34

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ... :cry:
Jeg helt knust over dit indlæg. Sidder her på arbejdet og har bare lyst til at tude :cry:

Jeg føler sådan med dig, din mand og lille Linus. Jeg håber I får al den hjælp og støtte I har brug for til at klare denne umenneskeligt svære tid.

Søde snebold, du har har al min medfølelse og jeg sender dig tusindvis af tanker og trøste-kram.
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Indlægaf Annette1975 » tors, 10. september 2009 12:50

Nej hvor jeg ked af det på dine vegne, det er bare det der ikke må ske. Jeg føler virkelig med dig og din mand og er helt tom for ord.

Jeg håber at i kommer igennem sorgen på en god måde og får taget en god afsked med Linus. Det gør mig virkelig ondt det her.
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

......

Indlægaf brud2008 » tors, 10. september 2009 12:57

jeg er fuldstændig tom for ord,må græder på din families vegne,hvad i dog skal udsættes for er da helt umenneskeligt,ved slet ikke hvad jeg skal skrive.verden er uretfærdig hård til tider,din mand og dig skal igennem en masse den nærmeste fremtid,så beskyt hinanden og tag imod alt den hjælp i kan få.jeg tænker på jer.
masser af knus og kram til Dig,din mand og jeres elskede lille Linus :angel13:
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf hon1974 » tors, 10. september 2009 13:15

Åh nej Snebold, det gør mig virkelig ondt for jer. Der findes nok ingen ord, der vil kunne trøste jer i denne situation..
Mor til den lille englepige Simone, som blev født alt for tidligt i 24. uge.. Venter endnu et lille mirakel til december 2012

Billede

Billede
hon1974

Geografisk sted: Videbæk

Indlægaf Mor31 » tors, 10. september 2009 13:32

Da jeg læste overskriften tænkte jeg at det er sgu da en underlig ting at skrive. Ja ... jeg blev faktisk sådan lidt sur over at nogen kunne finde på at skrive det i dit navn ... for det kan da ikke passe tænkte jeg!

Men da jeg læste indholdet blev jeg SÅ chokeret og SÅ ked af det. Det er simpelthen så forfærdeligt. Jeg må indrømme at jeg ikke kender nogen mennesker, eller har hørt om nogen der har været igennem så meget som du/i har på så kort tid. Hvor er det uretfærdigt og frygteligt at i skal det igennem. Jeg føler med dig Snebold ... hvor HAR jeg ondt af dig.

Stort knus fra mig, jeg ved ikke hvad jeg mere kan sige. Jeg er dybt chokeret.[/img]
Brugeravatar
Mor31

Geografisk sted: Randers

Indlægaf pivpiv » tors, 10. september 2009 14:00

Nej nej nej for helvede!!!!!!!!
Det er bare ikke fair! For fanden. Verden er bare ikke fair.
Himlen er blevet en smuk engel rigere og jorden blevet en vidunderlig sjæl fattigere.

Mange knus og kram
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf silleb » tors, 10. september 2009 14:24

Nej hvor er det bare forfærdeligt, Snebold. Det må være helt urimeligt hårdt. Det er slet ikke til at fatte at sådan noget kan ske.
Mange mange mange tanker herfra
Sille
Prøvet siden maj 2007
3 IUI'er - negative
1. IVF: Blodprøve: positiv :)
Lea kom til verden 21. februar 2010
Gravid igen på gammeldaws manér - termin 20. aug. 2012
Brugeravatar
silleb

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Babywanted » tors, 10. september 2009 14:32

Jeg kan knap skrive for tårer i øjnene, hvordan kan noget så uretfærdigt ske?? Jeg kan ikke skrive noget, der er ordene værd, det er så umenneskeligt, det I går igennem.

Pas rigtig godt på hinanden, søde Snebold. Jeg ville ønske, jeg kunne gøre noget.

KLEM
Lykkelig mor til 2 drenge
Brugeravatar
Babywanted

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf svipsen » tors, 10. september 2009 14:48

:crybaby: Nej kære Snebold. Kan næsten ikke tro, det jeg læser.

Jeg er forfærdeligt ked af Jeres tab. Det var dog den værste update nogensinde herinde. Hvor er det frygteligt, og hvor har jeg slet ikke ord til at beskrive min sympati og medfølelse. Ingen ord kan gøre ondt godt igen.

Den uretfærdighed, der har ramt Jer er ubeskrivelig.

Jeg håber af hele mit hjerte, at I engang kommer Jer over sorgen, selvom det lige nu må føles helt umuligt.

Jeg håber også, at du kan bruge os herinde bare en lille smule. Vi er her!!

Det er slet ikke til at forstå :?: :?: :?: :?: :?: :?:
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!
svipsen

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Trætrold » tors, 10. september 2009 16:25

Nej nej nej.. Hvor er det forfærdeligt.. :crybaby:
Jeg er virkelig ked af jeres tab af lille Linus, det gør mig virkelig ondt..
Jeg er bare fuldstændig tom for ord, jeg håber at I får sagt ordentlig farvel til Linus og at I er der for hinanden i den næste lange svære tid.

Masser af kram til dig, din mand og Linus
Sebastian 030110 <3
Trætrold

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Lilien » tors, 10. september 2009 17:23

Snebold /cry

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, føler virkelig med jer begge to. Det havde i simpelthen ikke fortjent, det hele gik jo så godt!!!

Sender en masse tanker i denne svære tid.

/Kæmpe knus
BilledeBillede
Lilien

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Løjsen » tors, 10. september 2009 18:44

Det gør mig så utrolig ondt at læse! Der er intet der kan opmuntre jer i denne svære tid! Jeg sender mange tanker til jer og håber på det bedste for jer fremover!
Billede
Løjsen

Næste

Tilbage til Englebørn