BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Min søn er død

Et sted hvor du kan skrive om dit englebarn.

Indlægaf Panna » tors, 10. september 2009 19:14

Det er dog det mest forfærdelige der kunne ske. Det gør mig virkeligt, virkeligt ondt, Snebold. :cry:

Min dybeste medfølelse til Jer begge.
Start: marts 07
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 pos, GUL
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Ansøgning adoption 16/10-10
Godkendt 29/2-12
Panna

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf Stinna30 » tors, 10. september 2009 20:20

Kære Snebold

Tårerne triller ned ad kinderne. Det er så dybt uretfærdigt, at I skal rammes så hårdt. Jeg fatter ikke, hvordan eller hvorfor I skal rammes af så meget ulykke. Jeg er virkelig ked af det på jeres vegne. Intet, som jeg kan sige, kan lindre smerten. Jeg håber, I får al den hjælp, I skal bruge til at bearbejde sorgen.

Mange kærlige tanker fra
Stinna
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf MÃ¥neMarie » fre, 11. september 2009 08:18

Nej nej nej nej.. Hvor er jeg bare ked af det på jeres vegne søde snebold.. det må være helt umenneskeligt hårdt at miste sit lille barn.. det gør mig virkelig ondt :cry:

Jeg ville ønske jeg kunne skrive det helt rigtige, til at lette smerten en anelse, men tror ikke der findes ord der kan gøre det bedre.. Håber du og din mand kan støtte hinanden i denne svære tid..

Søde lille Linus..nu hopper han rundt på skyerne oppe i himlen og lyser som en smuk stjerne om aftenen. :angel5:

Tusind tanker fra mig
Billede
MÃ¥neMarie

Indlægaf vizart » fre, 11. september 2009 10:29

Puha et indlæg. Sidder helt og ryster.

Dybeste medfølelse herfra. Jeg håber I finder en årsag.

ViZart
vizart

Geografisk sted: Thyholm

Ã…hh nej

Indlægaf christinasmedegaard » fre, 11. september 2009 21:09

Kære Snebold.

Hvor er jeg ked af og høre om tabet af jeres søn, ked af at i skal igennem det også.
Jeg ved at jeg ikke kan skrive noget for at trøste dig, for ingen ord hjælper jeres familie lige nu.
Noget af det værste man kan opleve er at miste sit barn og det burde INGEN opleve.
Jeg håber i finder den hjælp og støtte som i har behov for.

Kære Snebold, skriv endelig alt det du vil og orker, måske det kan hjælpe dig meget og komme af med dine tanker på den måde.
Jeg ved desværre hvad i skal igennem, men kan kun håbe på at får den fornødne hjælp.

Æret være Linus minde.

Knus og tanker til hele familien
Christina mor til Caroline 6 år, Casper 2 år, engle barnet Christoffer og nu også Jakob fra marts 09
christinasmedegaard

Indlægaf dat » søn, 13. september 2009 17:54

Kære Snebold
jeg tænker meget på Jer, og håber, I har fået vished om, hvad der gjorde, at Linus ikke kunne overleve i denne verden. Jeg håber, I får sagt et smukt farvel til ham, og at din operation og behandling kan påbegyndes snarest, selvom det må være usigeligt hårdt for dig - og din mand.
De varmeste tanker og medfølelse fra Dat.
KH Dat
dat

Geografisk sted: Silkeborg

Re: Min søn er død

Indlægaf Alexis » tirs, 15. september 2009 18:01

Snebold skrev:Det her er nok den værste update jeg nogensinde kommer til at skrive.
Efter en lang og svær fødsel, endte det med kejsersnit.
Pomfritten / Linus gav enkelte gisp fra sig og stoppede så med at trække vejret. Han blev taget med ud bagved hvor de forsøgte med genoplivning, men uden held. Så mens de rodede rundt inden i mig for at tjekke for tegn på kræft, lå min søn og døde i rummet ved siden af.

Vi er i øjeblikket indlagt på svangreklinikken, men bliver nok udskrevet i morgen. Vi har Linus hos os det meste af tiden. Han er den smukkeste lille dreng, så fredfyldt som om han sover.

Vi må nok tage afsked med ham i dag eller imorgen, idet han skal obduceres. Det var nemlig ikke den hårde fødsel der er årsagen til hans død. De mener han må fejle noget, der gjorde umuligt for ham at overleve uden for min mave.
Vi er selvfølgelig helt knuste både min mand og jeg. Der kommer nok nogle flere indlæg om forløbet senere, efterhånden som jeg skal til at bearbejde det hele.
Kh. Snebold

Kære Snebold. Så kommer man lige forbi efter travlhed på studiet, og falder over dit indlæg. Jeg er virkelig dybt rystet og helt uden ord for, hvad jeg tænker og føler. Jeg sender dig, din kæreste og Linus de varmeste tanker og medfølelse. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal sige. Verden kan være så ond og uforståelig.
De største knus og ønsket om, at i kommer stærkt igennem denne svære tid sammen, og dem omkring jer giver jer al den kærlighed i har brug for.
Senest rettet af Alexis tirs, 15. september 2009 20:29, rettet i alt 1 gang.
PB Startet 10/08
Barnløshed uforkl. - alt ser fint ud hos begge.
Biokemisk 11/ 09, maj/juni 10? 11/10
IUI 1 n. IUI 2 n. IUI 3 n. IUI 4?, IUI 5 b.
IVF 1 SA 4+3 :(
22/3/11 Naturligt gravid <3<3 Blive derinde og voks dig stærk lille liv <3<3
Brugeravatar
Alexis

Geografisk sted: København V

Indlægaf Hope » tirs, 15. september 2009 20:07

Kære søde Snebold.
Dit indlæg ramte mig som en issyl i hjertet, det gjorde så ondt at læse, og vide det er jeres virkelighed nu. Simpelthen så uforståeligt og uretfærdigt. Hvordan kan sådan noget ske???
Jeg er tom for ord og tårerne løb ned ad mine kinder da jeg læste det og har nu brugt nogen dage på at fordøje det, men det er stadig ikke gået op for mig, og får stadig vand i øjnene når jeg tænker på det.
Der er ikke noget jeg hverken kan sige eller gøre, for at gøre det bedre eller tage jeres sorg bort.
Det gør mig så ondt søde, men håber I sammen finder en vej ud af mørket.
De varmeste knus og tanker Hope
[url=http://www.minticker.dk/][img]http://www.minticker.dk/tickers/01kyrku19kimp675.png[/img][/url]
Hope

Indlægaf cleo71 » ons, 16. september 2009 17:32

Jeg har ikke været så aktiv her, men dette innlegget rammer hårdt, det er forferdeligt at nogen skal måtte oppleve dette. Jeg håber I får den hjelp I har brug for i tiden framover. Pass godt på hinanden.
MA med udskrabning 16. januar 2009
Pos g-test 21.april 2009
SA med udskrabning 14. mai 2009
Sept bekreftet forhøyet FSH (12)
1. desember, 1. IUI
15. desember, positiv g-test og baby kommer den 22.aug:-D
cleo71

Indlægaf salem » tors, 17. september 2009 21:56

føler meget med dig og sender dig og din familie en masse trøste kram :cry:
Billede
salem

Geografisk sted: vejle

Indlægaf dmi » man, 21. september 2009 15:24

Nej Nej Nej......sidder her med tårene der bare triller ned af kinderne. Hvor er det dog uretfærdigt. Kan slet ikke finde nogen ord som jeg mener kan trøste. Det er bare forfærdeligt og jeg føler med jer så godt som man nu kan.
Sender jer de varmeste tanker og håber i kan komme godt igennem den næste hårde tid og godt i har hinanden.

Knus
DMI
Billede
dmi

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Juul79 » man, 21. september 2009 19:27

Jeg er helt tom for ord. Hvor er det dog forfærdeligt. Hvor er livet dog barskt. Stort cyber kram til jer.....
Efter 4 års forsøg. Endelig gravid ved IUI-d efter 5 ICSI forsøg.....!
Billede
Juul79

Indlægaf Sulejma » ons, 23. september 2009 08:37

Hvor er verdenen et uretfærdigt sted engang imellem, hvorfor skal alt ramme den samme familie. Tænker på jer og håber, at i snart finder lys for enden af denne mørke tunnel.
Knus Majbritt
Fødte en pragtfuld dreng på 3760 gram og 54 cm den 3/12-08
Sulejma

Indlægaf Drine » man, 28. september 2009 11:32

Kære snebold

Jeg så først dit indlæg igår og begyndte at græde da jeg læste det, at jeg ikke kunne skrive.

Jeg er så inderligt ked af det på jeres vegne :cry:

Jeg kender en som arbejder med helligånden og er en Guds kvinde, som hjælper når man står i sorg og smerte, sygdom mm. hun er min lærre og jeg selv er blevet hjulpet af hende mange mange gange.
Jeg tænker at det måske kunne hjælpe dig, og det koster ikke noget, du kan snakke med hende ober telefonen eller komme hem til hende i Helsingør.

Hvis du har lyst, kan du sende mig en privat besked her inde og jeg sender hendes nr. du kan også gå ind på www.zvc.dk

Jeg beder en bøn for jer, og sender alt min kærlighed.
Husk endelig at kriv når du får brug for det, vi er mange her inde som er der for jer.

Kærligst Sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf tinytoons » fre, 02. oktober 2009 14:42

Kære Snebold

Jeg er meget ked af at høre at du har mistet dit barn, hvor er det forfærdeligt! Jeg kunne ikke lade være med at græde, da jeg læste det. Det er slet ikke til at forstå, og hvor må det være hårdt for jer. Jeg tænker på jer og håber I får bearbejdet sorgen på en god måde.

Kærlig hilsen tinytoons
tinytoons

Geografisk sted: Kolding

Foregående

Tilbage til Englebørn