Kære alle!
Fik lyst til at skrive lidt herinde...
Nu er der gået et år siden, at vores lille søn døde. Jeg nåede kun at have ham i maven igennem halvdelen af graviditeten. Til scanningen fandt lægerne ud af, at han var så syg, at jeg måtte føde ham. Han døde inden, han kom ud. Det var så hårdt at skulle sige farvel efter længe at have glædet mig over de små spark hver dag. Det var den værst tænkelige oplevelse at skulle igennem fødslen.
Nu har han ligget på kirkegården et år. Det har været utrolig hårdt og af og til undrer jeg mig over, hvordan jeg er kommet igennem det.
Selvom det har været hårdt at skulle tage sig af vores lille skønne datter samtidig med at min mand og jeg var ramt af stor sorg, har det samtidig været hende, som har gjort, at vi kunne holde os oppe.
Tabet af vores søn fylder stadig rigtig meget i vores liv. Jeg har haft problemer med at blive gravid igen, hvilket jeg har skrevet om under "Vil gerne være gravid -over 30 år".
Mit højeste ønske er, at kunne gøre vores datter til storesøster til en rask og levende pige eller dreng.
Mange hilsener Marolle