Søndag d. 30. okt tog jeg igen en test og selvom jeg var ret sikker på hvad den ville siger var jeg utrolig spændt. Der kom også to meget kraftige streger frem, der var overhoved ingen tvivl. Jeg blev utrolig glad, men havde stadig svært ved at forstå at jeg rent faktisk er gravid og vi skal være forældre til sommer. Jeg gik op til min kæreste som stadig lå i senge og sente ham et stort smil og gav ham et kys, men jeg sagde ingenting. Om mandagen var jeg ude og handle og jeg købte et clearblue test og fandt et sæt babytøj som jeg også købte. Tirsdag tog jeg to teste bare for være sikker og de var om muligt endnu tydligere end den første, jeg gemte dem alle væk i en skuffe og brugte ellers de næste par dage på at snige mig op og kigge på dem når jeg havde mulighed for det
Jeg kom sent hjem den aften så der var ikke tid til at lave mad, så imens min kæreste kørte efter en pizza tog jeg min clearblue test, der sagde gravid nærmest inden jeg havde lagt den på vasken, og lagde den ned i gaveæsken hvor tøjet lå. Så var der ikke andet at gøre end at vente på det rigtige øjeblik. Imens vi spiste sad vi og så diverse krimier så synes ikke lige jeg ville give ham pakken der blandt alle ligene. Jeg besluttede at vente indtil vi skulle i seng.
Da vi lå i sengen sagde jeg til ham at jeg havde købt noget til ham og gav ham pakken, han åbnede den og tog tøjet ud hvorefter han grinte og kiggede mærkeligt på mig imens han han spurgte hvorfor jeg dog havde købt det. Jeg sagde til ham at der var mere i æsken og han tog derefter testen ud og kiggede på den hvorefter han lyste op i et kæmpe smil og spurgte om jeg var gravid, da jeg bekræftede det blev han total lykkelig og kyssede mig hvorefter vi lå og snakkede om det i en hel time inden vi lagde os til at sove.
Vi har besluttet ikke at fortælle det til nogen endnu, vi vil først til skanning og se at det hele er som det skal være og så vil vi give bedsteforældrene et gavekort på 1 stk. barnebarn og et skanningsbillede i julegave