BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

SÃ¥ fedt

Hvordan var det at finde ud af at du var gravid - hvordan reagerede din partner? Her er plads til din personlige beretning.

SÃ¥ fedt

Indlægaf kamilla87 » ons, 06. juli 2011 22:49

Min Beretning:-D

Øv bø havde ikke fået nogen positiv test eller mens.. Var trist og rigtig ked af det, det var ikke til at holde ud, men det eneste der kunne holde mig oppe var at jeg skulle en uge væk fra det hele og til de varme lande.
Dejlige med en uge væk, men stadig ingen mens. Så ville tage en test onsdag den 29 om morgen, synes jeg kunne skue en lille skyggesteg, men var slet ikke sikker. Tog en test senere og der var ingenting :-( Tog en test torsdag morgen igen og der var også en lille skygge streg:) Men men, så fredag plet blødte jeg lidt, også lidt brunt:-( Nu var jeg næste sikker på at jeg ikke var gravid :cry:
Skulle arbejde hele wekkenden og var rigtig nede, men havde en underlig fornemmelse og ville så tage en test mandag morgen, en lidt dyre test og med det sammen kom der 2 streger--- Var helt væk, troede det var en drøm pg jeg snart skulle vågne. Var lige ved at råbe til kæresten, men ville lige ned til lægen tirsdag oga havde det tjekket inden jeg råbte for højt:)
Kom ned til lægen, ventetide var lang og jeg små svedte og havde ondt i maven. Næsten somom man skulle til eksamen. Svedige håndflade og sad og lavede en iriterene lyd med en kuglepind. Så blev det endelig min tur.. Puha, de fik den pinelige urin ind og jeg skulle vente igenigen.. Det var sku hårtd det her.

Den var selvfølgelig Positiv.. :cool: :razz: :-) ;-) :D
Følte jeg svæge på en lyserød sky og kunne næste ikke køre hjem, pågrund af alle de dagdrømme der kørte rundt i hovedet:-D
Hvordan skulle jeg lige fortælle mande det på en go månede. :?: Viste at jeg ville tude mig igennem ´´snøft snØft du skal snøft være farsnøft snøft´´ Så jeg valgte at tage ned og købe en sut hvor der stod´´ Mor og far´s skat´´. :D Pakket den ind sammen med en positiv test :lol: Han fik et chok og blev helt vild glad der det gik op for ham hvad det var jeg prøvet at fortælle ham :-) Jeg sad jo bare ved siden af med kæmpe glædes tåre i øjene. Vi skulle være forældre og det er en skøn følelse og vi glæder od til den stor dag :D
kamilla87

Re: SÃ¥ fedt

Indlægaf Xenias mor » ons, 06. juli 2011 22:55

Wow Kamilla,,,sikke en dejlig beretning,,,kan godt forstå at du/i er mega glade,,,det har da også bare været noget af en op og ned tur. Men hjertelig tillykke til jer
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Tilbage til Den positive graviditetstest - din beretning