BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Meget uventet positiv test oktober 2010 :)

Hvordan var det at finde ud af at du var gravid - hvordan reagerede din partner? Her er plads til din personlige beretning.

Meget uventet positiv test oktober 2010 :)

Indlægaf Lulle » fre, 15. oktober 2010 18:30

Efter 1 år og 8 mdr, var det fantastisk at få en positiv test..

Jeg kunne ikke helt forstå det, og da der kom 2 streger måtte jeg lige finde kassen, for pludselig kom jeg i tvivl om der skulle være 2 streger hvis den var positiv.. (Efter alle de tests jeg har taget, så var jeg da godt klar over det), :roll: men tror bare jeg var helt rundt på gulvet et øjeblik, og den var tydelig positiv, og så begyndte jeg bare at smile, gå frem og tilbage, og græde af glæde. Det var en fantastisk følelse.. Havde slet ikke regnet med det lige der. Den 2. test var og tydeligt positiv, og lige sådan med den 3. test :lol:
Vi havde fået tid til forundersøgelse på Brædstrup fertilitetklinik d. 15 oktober, så at få en tid, det lagde åbenbart en "dæmper" på det hele, og så blev jeg gravid helt naturligt. Min kærestes sæd var stærkt nedsat, så chancerne for at jeg vil blive gravid naturlig, var minimal, men det SKETE! Weee..

Jeg er super lykkelig! :love8:
:wav:

Held og lykke til alle jer der forsøger at blive gravide, og selvfølgelig også til alle jer der er gravide.. Følelsen er fantastisk.

Kleeeem herfra
Billede
Brugeravatar
Lulle

Geografisk sted: Sønderjylland

Re: Meget uventet positiv test oktober 2010 :)

Indlægaf Stinna30 » man, 18. oktober 2010 21:47

Kæmpe tillykke :D hvor grineren, at du blev i tvivl om der skulle være to streger, hi hi :lol:
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Re: Meget uventet positiv test oktober 2010 :)

Indlægaf Lulle » tirs, 19. oktober 2010 12:22

Stinna30 skrev:Kæmpe tillykke :D hvor grineren, at du blev i tvivl om der skulle være to streger, hi hi :lol:

Hehe.. Ja, synes også selv det er lidt morsomt.. Tusinde tak Stinna..
Mange knus
Billede
Brugeravatar
Lulle

Geografisk sted: Sønderjylland

Tilbage til Den positive graviditetstest - din beretning