så lykkedes det ....... jeg er gravid og bobler bare af lykke - sikke en dejlig, men uvirkelig følelse.
jeg havde ellers lagt babytankerne på hylden for en periode. jeg har været i hormon behandlen (pga. PCO) siden august og stoppede behandlingen for 2 måneder siden fordi min gynekolog mente at jeg skulle sendes videre til sygehuset. her skulle jeg i gang med kiggert undersøgelse, hormon sprøjter og insemination. jeg fik at vide at ventetiden på kiggert undersøgelsen var 1/2år, dvs. til september - det var en hård besked at få.
da jeg var i hormon behandling med tabletter, skete der ikke noget de første 6 måneder - der kom hverken æl eller mens og det var hårdt for kroppen. men pludselig i marts måned fik jeg en æl og en efterfølgende mens - jeg var over lykkelig - så var der da noget der virkede. måneden efter (april) kunne jeg hverken konsatere æl (testede helt vildt) og der hvor min mens skulle have været testede jeg for graviditet - stadig negativ.
i torsdags skulle jeg til koncert med kolegerne og ville lige være helt sikker på at jeg kunne drikke mig fuld og lavede derfor en ny test......... og bingo - jeg er gravid. jeg er åbenbart blevet gravid i midten af april alligevel og æget havde åbenbart ikke sat sig fast endnu da eg testede i slutningen af april.
det er godt nok underligt, når man lige havde indstillet sig på at skulle vente til september. nu slipper jeg også for kiggert undersøgelse, hormonsprøjter mm
jeg er nu i 8 uge og går og hygger mig med tanken om hvad der sker i min mave
mvh Camilla