BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Endelig

Hvordan var det at finde ud af at du var gravid - hvordan reagerede din partner? Her er plads til din personlige beretning.

Endelig

Indlægaf Xenias mor » ons, 22. juni 2011 08:06

Så havde vi endelig en positiv test her til morgen :-) . Vi stod bare og holdt om hinanden længe mens jeg lod tårende trille,,,det er bare så stort. Det er svært at sætte ord på hvordan jeg har det lige nu. Det er bare så dejligt og jeg er bare så taknemlig,,,,, så uendelig taknemlig. Var ved at miste troen på at det nogensinde skulle lykkes. Fik forresten to æg sat op,,,,,så nu er jeg spændt på om der er to babyer !!! Held og Lykke til jer andre piger derude som stadig prøver.
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Re: Endelig

Indlægaf Stinna30 » ons, 22. juni 2011 21:04

Du får lige et tillykke her også - KÆMPE tillykke :wav:
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Xenias mor » ons, 22. juni 2011 21:08

Hej Stinna, tusind tak,,,jeg er stadigvæk helt oppe i skyerne :-),,,bare såååå glad og taknemlig,,,pøj pøj til dig :-)
Xenias mor

Indlægaf babyskruk » søn, 26. juni 2011 22:53

kæmpe stort tillykke igen :)

så fantastisk at høre om nogle det lykkes for efter lang tids kamp så føler man virkelig at det virkelig kan lykkes engang for en selv også :)
Billede
babyskruk

Indlægaf Xenias mor » ons, 07. marts 2012 12:17

Wow,,,selvom det efterhånden er så lang tid siden at jeg skrev dette indlæg kan det stadig røre mig. Og tænk jer nu har jeg den lille bitte Jason i mine arme,,,,,23 dage gammel...endelig :-)
Xenias mor

Tilbage til Den positive graviditetstest - din beretning