BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

WHAT?????

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

WHAT?????

Indlægaf m83 » tirs, 28. december 2010 10:55

Hvad sker der lige, ser jeg syner eller mindsandten om der ikke her en dag før rigtig test-dag, kom 2 flotte streger frem efter 1 minut......juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, jeg har aldrig før haft en test, som har været så fin, og som blev så hurtig positiv, dem der har været bio-kemiske er alle først komme efter 4-5minutter og har været meget svage, så hold nu op hvor jeg tudedelykke over de 2 streger, men jeg tør bare slet ikke tro det, skulle det virkelig være blevet vores tur, og så med fryseæg, pu ha det bliver spændende at teste med klinikkens test i morgen.........jeg tør slet ikke tænke tanken, jeg er gravid, for jeg er vildt bange for at den så er negativ i morgen..........
[url=http://lilypie.com][img]http://lmtm.lilypie.com/qea9p2.png[/img][/url]
Brugeravatar
m83

Re: WHAT?????

Indlægaf Annette1975 » tirs, 28. december 2010 11:15

Ih hvor dejligt, jeg sidder helt og får kuldegysninger over at læse dit indlæg. Kæmpe tillykke med de to fantastiske flotte streger. Jeg har heller aldrig fået flotte streger og ikke har været ordentlig gravid, alle svage streger har endt i biokemiske, så jeg har bestemt store forhåbninger til denne test.

TILLYKKE !!!!!!!
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf Lilien » tirs, 28. december 2010 11:19

Neej hvor er det spændende.... kan godt forstå du ikke tør håbe på alt for meget, MEEEEN det lyder da til at den er god nok med 2 fine streger der kom så hurtigt :alien:

Fantastisk gave, at få her i juletiden. XXXXX alt hvad jeg kan for 2 fine streger igen imorgen :D

Indtil videre et STORT tillykke
BilledeBillede
Lilien

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Stinna30 » tirs, 28. december 2010 11:26

Hvor spændende :D det bliver garanteret din bedste nytårsaften nogensinde :occasion7: kæmpe tillykke :alien:
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Snorre » tirs, 28. december 2010 13:10

Den lyder virkelig til at være der!! :-) Fantastisk her et par dage før nytår! Og så med fryseæg, det er da virkelig godt :-) Glæder mig til update
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Katrine-mor » tirs, 28. december 2010 15:05

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE hvor er det bare en VILDT dejlig nyhed at komme herind til :D :D :D
Kæmpe stort tillykke :alien: Jeg er HELT sikker på at den er god nok og at du også får en flot positiv test igen i morgen :D :D :D

Det er da den allerbedste forsinkede julegave du kunne ønske dig :D
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Indlægaf mushu » tirs, 28. december 2010 15:32

hvor vildt.... tror ikke jeg har været på bon i næsten et halvt år og kom kun lige forbi for at tjekke om der mon var nyt fra dig (har jo fulgt med i en del år efterhånden). det er da for vildt.... tusinde gange tillykke med at det endelig blev din tur til at hoppe over på den anden side :lol: du har da om nogen kæmpet for ønskebarnet....

mvh Camilla (mor til Signe på snart 3år og Tobias på ½år)
mushu

Geografisk sted: Esbjerg

Indlægaf MÃ¥neMarie » tirs, 28. december 2010 15:42

WEEEEEHUUUUUUUUU HUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Hvor er det da bare helt og aldeles FANTASTISK!!! KKKKKKKKKÆÆÆMPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEE STOOOOOOORTTTTT TILLLLLLLLYYYYKKKKKKEEEEEEEEE det er også bare SÅ meget jeres tur, efter alt hvad I har været igennem!! Sidder helt med tårer i øjenene...ELSKER bare den slags solskinshistorier.. KÆMPE STORT TILLYKKE, det bliver da bare det bedste nytår EVER!!
(har prøvet at sætte nogle hoppe smileys ind, men min dumme copmupter her på arbejdet gider ikke, så dem har du tilgode til den positive update vi får efter BP ;)
Billede
MÃ¥neMarie

Indlægaf m83 » tirs, 28. december 2010 19:58

HVor er i søde piger...tusind tak skal i have, og jeg stille i mod jeres tillykke, men tør godt nok ikke helt tro på det endnu, men selvfølgelig er der en opdate til jer i morgen efter klinikkens test er blevet taget :-)
Brugeravatar
m83

Indlægaf Titti » tirs, 28. december 2010 22:39

iiihhhh altså hvor spændende :-) :-) :-) Tror da godt jeg vil sige tilllykkeeee!
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)
Titti

Geografisk sted: Odense

Indlægaf stinapigen79 » ons, 29. december 2010 11:52

har du hørt noget vil gerne våge og sige tillykke
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf Katrine-mor » ons, 29. december 2010 12:11

Uhhhhh vi venter i spænding på nyt fra din test i dag.... sender dig rigtig mange XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX'er :D Vi vil SÅ gerne have dig med over på gravidsiden :D :D :D
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Katrine-mor

Indlægaf m83 » ons, 29. december 2010 12:42

Hej piger.
Så fik jeg testet med klinikkens test, og den blev også positiv, efter et par minutter, jeg har været ved lægen og få taget blodprøve, som jeg forhåbenlig kan få svar på i morgen, og så fik jeg også lige taget en test hos hende, den blev for første gang nogensinde hos min læge meget svag positiv efter 3min, og der var det kun en time siden jeg havde tisset sidst, så det tegner da rimlig godt, men hun sagde så at den ikke så alt for positiv ud, dumme skid, tænkte jeg for det var jo ikke mere end en time siden jeg sidst havde været på toilettet, så jeg vil da ha lov at tro på det......men tør sgu ikke rigtigt tro på noget før jeg har svaret fra bp i morge :???: n
Brugeravatar
m83

Indlægaf Snorre » ons, 29. december 2010 12:50

Det lyder nu stadig rigtig godt - skønt din læge da ikke er for smart at høre på! Hvis der er to streger indenfor 5 min, må den siges at være positiv. Så er det mere et spørgsmål om, hvor hurtigt og hvor meget HcG du producerer.
Kan godt forstå, at du ikke tør lade glæden tage over. Det er nogle hårde dage at gå rundt og vente i. Jeg ville også dæmpe mine håb, hvis det var mig, for at undgå at blive skuffet. Men det hele lyder altså rigtig lovende! :-)
Kryds kryds kryds kryds kryds! :-) (så kan jeg ikke bruge højre hånd resten af dagen med alle de krydsede fingre!)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Katrine-mor » ons, 29. december 2010 13:12

Jeg synes også det lyder RIGTIG lovende uanset hvad din læge siger.
Da jeg testede positiv blev den knaldpositiv på ingen tid, men det var også 5 dage over tid. Derefter tog jeg en test to dage efter der også blev positiv hurtigt... to dage efter igen var den ikke lige så positiv, men der havde jeg været oppe om natten og tisse mange gange. Der blev jeg VILDT nervøs også og begyndte at græde. Men altså... bettefisen er der stadig, så man skal ikke ikke analysere alt for meget i hvor tydelige stregerne bliver så kort henne... det afhænger sikkert også af hvor meget du har drukket og som du skrev, så havde du lige tisset en time før.
Jeg er totalt positiv stemt og hepper alt hvad jeg kan og krydser fingre og tæer for dig :D
Men selvfølgelig kan jeg godt forstå at du holder lidt igen med glæden indtil du har fået svar på BP. Åh, hvor jeg dog håber at du får det allerbedste svar i morgen :D
Billede

Katrine-mor

Næste

Tilbage til Barnløshed og behandling