BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Vente Vente og Vente

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Vente Vente og Vente

Indlægaf michelle » man, 25. august 2008 08:23

Så troede jeg endelig der skulle ske noget, da jeg fik menses her i week enden, efter at have ventet 2 mdr. p.g.a. strejken, og så ventet 2 mdr. igen fordi de holdt sommerferie, så skulle der endelig ske noget men NEJ det skulle der ikke. fik at vide, de havde for travlt jeg kunne ringe igen næste gang jeg får menses.
Så her sidder jeg bare og er træt af det hele, men der er jo ikke noget at gøre ved det, så det er vist bare lidt ynk herfra.
Vi er jo ikke de første her i verden det sker for, men det er bare så hårdt, når man tror der skal ske noget og så nej det sku der ikke.
Men held og lykke til alle andre på siden i behandling, nu vil jeg gerne snart høre om nogle positive graviditetsteste herinde.
michelle

Geografisk sted: midt jylland

Re: Vente Vente og Vente

Indlægaf kathe » man, 25. august 2008 09:33

hejsa
det er jeg bare så ked af at høre jeg kan godt forstå at du er træt at det hele..
så jeg sender dig lige et kram og håber snart det bliver din tur
knus
kathe

Geografisk sted: nordjylland

øvøvøv

Indlægaf brud2008 » man, 25. august 2008 13:59

hvor uretfærdigt.tror man endelig man er nær-men NEJ.Skl selv ringe til OUH idag eller morgen for at se om der er plads,men er heller ikke for optimistisk omkring det.håber tiden flyver for dig og i snart sal igang.Kram :D
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf m83 » man, 25. august 2008 16:04

ej, hvor træls..... du trænger da vidst til et KÆMPE KRAM
[url=http://lilypie.com][img]http://lmtm.lilypie.com/qea9p2.png[/img][/url]
Brugeravatar
m83

Tilbage til Barnløshed og behandling