Thomsen skrev:ja jeg håber også det er vejen frem for os med blastocyst dyrkning. Jeg skrev bla dyrkning tidligere fordi jeg ikke sku stave til det heheFik du lagt et eller 2 æg op da det lykkedes? Vi var enige med lægen om 2 æg inden vi idag vidste hvor mange æg der var men tænker hvis de blir dyrket 5 dage så er 1 æg vel fint hvis man der har en bedre ide om det er et godt æg. Men ja nu må vi se hvad de siger når vi snakker med dem onsdag morgen nu skal der jo lige være nogen der blir befrugtet og deler sig i første omgang.
Thomsen skrev:Jeg mistede mine forældre som ung og ved ik hvad jeg sku ha gjort uden min storebror så har altid ønsket to børn så de havde hinanden og ik stod alene i en ligende situation, og både min mand og jeg er helt klar på tvillinger da jeg ik regner med når det forhåbentlig lykkedes at ha mod på at genoptage det behandling igen. Så selvom jeg ved det nok er meget hårdt med tvillinger er de meget velkommen i vores liv. Så jeg vil også insistere på at få 2 æg op.
Thomsen skrev:ja målet er et barn så er jeg verdens lykkeligste og kommer der 2 er det bare en endnu en kæmpe lykke, men lige nu der går jeg bare og er spændt og nervøs for at ringe ind i morgen kl 9 og høre om det blir i morgen jeg skal ha æg op eller om der er nok til de vil dyrke dem videre i 5 dage, og ja om der overhoved er noget at lægge op. Puha alle de milepæle man skal igennem med usikkerhed men håber jeg snart kan få et par af mine æg tilbage i kroppen og ruge på hehe :)
Tilbage til Barnløshed og behandling
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster