BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Update på min ÆU her til morgen

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Update på min ÆU her til morgen

Indlægaf Thomsen » man, 23. januar 2012 12:49

Så er jeg lige kommet hjem fra æu, jeg skal love for jeres krydsede fingre hjalp 12 æg blev det til, men da vi ved at kvaliteten ik altid er god ved mange æg vil de evt lave bla dyrkning på dem i 5 dage men det får jeg besked på når de ringer onsdag kl 9.00 så forhåbentlig er der 1-2 æg der kan komme retur i denne uge.
Billede
Thomsen

Re: Update på min ÆU her til morgen

Indlægaf stinapigen79 » man, 23. januar 2012 16:07

det er jo lige en æggebakke fyldt dejlig opdate glæder mig til at høre mere :-)
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf pivpiv » man, 23. januar 2012 16:30

hvis der går et dusin æg til et barn, så klager man ikke ;) Bare man får barnet.
Jeg krydser fingre for dig
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf zoo » man, 23. januar 2012 16:42

Fornuftig statestik pivpiv :-) . Den er jeg med på......:-)
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Thomsen » man, 23. januar 2012 17:14

Den med et dusin har jeg ik hørt før, men lover ik at klage hehe
Billede
Thomsen

Indlægaf babyskruk » man, 23. januar 2012 18:54

lyder fornuftig med blastocyst dyrkning nu du har mange æg :) håber virkelig du snart står med en postiv test :) krydser alt hvad jeg kan :)

vi fik selv dyrket vores i 5 dage ved det forsøg det lykkes :) det hedder forresten blastocyst dyrkning da de dyrkes til de er blastocyster :)
Billede
babyskruk

Indlægaf Thomsen » man, 23. januar 2012 19:05

ja jeg håber også det er vejen frem for os med blastocyst dyrkning. Jeg skrev bla dyrkning tidligere fordi jeg ikke sku stave til det hehe :-) Fik du lagt et eller 2 æg op da det lykkedes? Vi var enige med lægen om 2 æg inden vi idag vidste hvor mange æg der var men tænker hvis de blir dyrket 5 dage så er 1 æg vel fint hvis man der har en bedre ide om det er et godt æg. Men ja nu må vi se hvad de siger når vi snakker med dem onsdag morgen nu skal der jo lige være nogen der blir befrugtet og deler sig i første omgang.
Billede
Thomsen

Indlægaf babyskruk » man, 23. januar 2012 21:36

Thomsen skrev:ja jeg håber også det er vejen frem for os med blastocyst dyrkning. Jeg skrev bla dyrkning tidligere fordi jeg ikke sku stave til det hehe :-) Fik du lagt et eller 2 æg op da det lykkedes? Vi var enige med lægen om 2 æg inden vi idag vidste hvor mange æg der var men tænker hvis de blir dyrket 5 dage så er 1 æg vel fint hvis man der har en bedre ide om det er et godt æg. Men ja nu må vi se hvad de siger når vi snakker med dem onsdag morgen nu skal der jo lige være nogen der blir befrugtet og deler sig i første omgang.

det er også et dødbesværligt ord :) jeg fik lagt 2 æg op. Dog insisterede skejby på kun at lægge et op (da der er MEGET stor sandsynlighed for at begge kunne sætte sig fast) men vi holdt fast på 2 (da vi meget gerne ville have det endte med tvillinger) og det viste sig også at være et godt valg for det lykkes jo det forsøg :) Hvis det var endt med tvillinger havde det jo været endnu bedre :)

hvis ikke i har noget imod at i kan ende med tvillinger så synes jeg i skal vælge at få lagt 2 op. Vi var ihvertfald meget glad for at vi øgede vores odds mest muligt for at min. 1 æg satte sig fast. Mon ikke der er nogle der kan sættes op :)

havde 2 ud af 12 der blev til noget på 5 dagen og kunne lægges op så mon ikke der min er 1-2 der kan bruges ud af dine 15 :)
Billede
babyskruk

Indlægaf Thomsen » man, 23. januar 2012 22:38

Jeg mistede mine forældre som ung og ved ik hvad jeg sku ha gjort uden min storebror så har altid ønsket to børn så de havde hinanden og ik stod alene i en ligende situation, og både min mand og jeg er helt klar på tvillinger da jeg ik regner med når det forhåbentlig lykkedes at ha mod på at genoptage det behandling igen. Så selvom jeg ved det nok er meget hårdt med tvillinger er de meget velkommen i vores liv. Så jeg vil også insistere på at få 2 æg op.
Billede
Thomsen

Indlægaf babyskruk » tirs, 24. januar 2012 19:01

Thomsen skrev:Jeg mistede mine forældre som ung og ved ik hvad jeg sku ha gjort uden min storebror så har altid ønsket to børn så de havde hinanden og ik stod alene i en ligende situation, og både min mand og jeg er helt klar på tvillinger da jeg ik regner med når det forhåbentlig lykkedes at ha mod på at genoptage det behandling igen. Så selvom jeg ved det nok er meget hårdt med tvillinger er de meget velkommen i vores liv. Så jeg vil også insistere på at få 2 æg op.

ja så er det bestemt en god ide at ligge 2 æg op så i øger sandsynligheden for tvillinger yderligere end den eller er. Vi ville også gerne have tvillinger da vi ikke starter i behandling igen. Skal ikke have flere børn end babydrengen nu det ikke lykkes at få tvillinger. Vil kun have 2 børn hvis det endte med tvillinger så nu er det slut med børn for os når bettemanden kommer ud :) ville da ønske han kunne have haft søskende men sådan bliver det ikke (af mange grunde jeg ikke vil komme ind på her nu det er offentligt forum) vi er også lykkelig for at vi i det mindste får et barn i det hele taget.
Billede
babyskruk

Indlægaf Thomsen » tirs, 24. januar 2012 19:47

ja målet er et barn så er jeg verdens lykkeligste og kommer der 2 er det bare en endnu en kæmpe lykke, men lige nu der går jeg bare og er spændt og nervøs for at ringe ind i morgen kl 9 og høre om det blir i morgen jeg skal ha æg op eller om der er nok til de vil dyrke dem videre i 5 dage, og ja om der overhoved er noget at lægge op. Puha alle de milepæle man skal igennem med usikkerhed men håber jeg snart kan få et par af mine æg tilbage i kroppen og ruge på hehe :)
Billede
Thomsen

Indlægaf babyskruk » tirs, 24. januar 2012 22:50

Thomsen skrev:ja målet er et barn så er jeg verdens lykkeligste og kommer der 2 er det bare en endnu en kæmpe lykke, men lige nu der går jeg bare og er spændt og nervøs for at ringe ind i morgen kl 9 og høre om det blir i morgen jeg skal ha æg op eller om der er nok til de vil dyrke dem videre i 5 dage, og ja om der overhoved er noget at lægge op. Puha alle de milepæle man skal igennem med usikkerhed men håber jeg snart kan få et par af mine æg tilbage i kroppen og ruge på hehe :)

det er også en fornuftig måde at tage det på :) krydser alt hvad jeg kan for at du får gode nyheder og at de kan dyrke dem i 5 dage og at det ender med æg til oplægning :)

ja det er en frygtelig ventetid men forhåbentlig kommer der 9 mdrs sød ventetid efterfølgende :)
Billede
babyskruk

Indlægaf Thomsen » ons, 25. januar 2012 12:40

Att babyskruk
jeg har her til morgen ringet ind der var 5 æg der ku bruges idag så de har valgt at lave balstocyst, jeg føler bare ikke 5 er mange at gamble med kan se du havde 12 og endte ud med 2 så hvis jeg har 5 så skal jeg jo være lykkelig bare der er 1. De bad mig ringe ind igen i morgen kl 9 går ud fra det er for at fortælle hvor mange der så er overlevet århhh jeg er så bange for om det var dumt at gamble og prøve blastocyst
Billede
Thomsen

Indlægaf babyskruk » ons, 25. januar 2012 12:51

nu fik jeg også blastocyst dyrkning på skejby hvor de stadig er ret uerfarne med blastocyst dyrkning så ville ikke bekymre mig hvis jeg var dig. For hvis deres erfaring siger dem at 5 er rigeligt så ville jeg bestemt stole på dem. De laver kun blastocyst dyrkning hvis de er sikre på der er æg nok så det er sikkert der er æg til oplægning. Og er sikker på den klinik du går på ved så meget mere om blastocyst dyrkning end skejbu gør som ikke har haft det særlig længe. Mener de lige var startet engang i efteråret 2010 så det er ikke længe de har prøvet at gøre det. De forklarede også at det krævede at man havde flere æg end 8 for at de overhovedet lavede blastocyst dyrkning da de ikke havde særlig meget erfaring med det endnu og derfor skulle bruge flere æg end erfarne klinikker skal :)

Men kan godt forstå du er nervøs synes også det var nervepirrende men stol på de ved hvad de laver :) og heldigvis kan du følge med i processen. Jeg fik først af vide på 5 dagen om der var æg der havde overlevet. Men det er nok igen fordi´du går på privat klinik at du får opdateringer dag for dag
Billede
babyskruk

Indlægaf Thomsen » ons, 25. januar 2012 12:59

tak for du svarede sidder her på arbejdet og det eneste jeg håbede på var du skrev et svar.. man klynger sig til de små hjælp der er :-) Ja jeg må stole på at de mener mine 5 æg er af kvalitet der er grobrund for at føre dem videre og ja det er egentlig meget rart man kan ringe ind og høre status, jeg må prøve at holde modet oppe og ikke forvente det værste. :) Og ja så satser jeg mine penge på CFC er dygtige og ved hvad de gør og passer på min små æg
Billede
Thomsen

Næste

Tilbage til Barnløshed og behandling