af hon1974 » lør, 12. marts 2011 19:57
Hej piger
Beklager at jeg ikke har skrevet tilbage før nu, men jeg havde lige brug for at sunde mig lidt ovenpå beskeden igår..
Min kæreste og jeg har snakket om dét, der er sket og har taget en beslutning for, hvad vi vil gøre nu.
Vi har både behandlingen og et bryllup at tænke på mht. penge. Men vi har valgt at fortsætte med behandlingen, når vi kan starte op, og så udskyde brylluppet til næste år (nok i maj). Vi vil så spare op til brylluppet gennem det næste år.
Grunden til, at vi har valgt dette, er, at vi har fundet ud af, at min kæreste kan få hans kapitalpension udbetalt nu, fordi han er førtidspensionist, og det har vi valgt at gøre, for det giver ca. 18.000 kr. udbetalt.. Han indbetaler ikke på den mere fordi han er førtidspensionist, så det vil ikke betyde det store, at han får den udbetalt nu istedet for, når han bliver "rigtig" pensionist. Når vi har overstået behandling og bryllup, vil vi så starte en ny pensionsopsparing op til ham.
Så vi vil melde os til behandling igen lige så snart, at klinikken giver grønt lys for det igen. Nu er jeg så bare spændt på, hvad de finder ud af på klinikken til vores næste behandling.
Tak for jeres støtte - det har betydet meget for mig.
Mor til den lille englepige Simone, som blev født alt for tidligt i 24. uge.. Venter endnu et lille mirakel til december 2012